Разработкт уроков по вариативному компоненту
Оценка 5

Разработкт уроков по вариативному компоненту

Оценка 5
Разработки уроков
docx
английский язык
6 кл
23.10.2019
Разработкт уроков по вариативному компоненту
Публикация является частью публикации:
Demonstrative pronoun that those.docx
Term 1 Demonstrative pronoun that /those Date: 26/10/18 School: Egindibulak Teacher name: Shaikhiyeva L. B. Number present:  absent: CLASS:  Learning objectives(s) that this lesson is  contributing to Lesson objectives Planned timings ask simple questions to get information  about a limited range of general topics  use a growing variety of adjectives and  regular and irregular  comparative and superlative adjectives on a limited range of familiar  general and curricular topics All learners will be able to: use and pronounce some target language accurately in response to prompts and in controlled tasks with support Most learners will be able to: use and pronounce most target structures accurately in response to prompts  and in controlled tasks with support Some learners will be able to: use and pronounce most target structures accurately in response to prompts  and in controlled tasks with little support Plan Planned activities Resources Beginning the lesson To present interrogative pronouns  Ask   Ss   if   they   remember   any   questions   from questionnaire.   Elicit   a   few   examples   and   write Demonstrative pronouns. Whiteboard Main Activities Main  Activities To practise interrogative pronouns Explain the task and allow Ss some time to complete the text.  Check Ss’ answers by asking various Ss to read out the completed  text. What kinds of questions have the Ss made? To practise asking and answering questions making special questions.  Read   the   task   aloud   and   draw   Ss’   attention   to   the prompts, then read out the example. Ss complete the task in pairs. Monitor the activity around the  class and ask some Ss to ask and answer in front of the class To pronounce /s/, /z/   Explain to Ss that the ending "s" can be pronounced two ways. Play the recording. Ss listen and repeat. Elicit other verbs with the same sounds from Ss around the class To practise describing hobbies and interests using interrogative  pronouns in special questions  Explain the task and read the example exchange aloud. Ss work in pairs and ask and answer questions. Monitor the activity around the class and then ask some pairs to act out their exchanges. Ending the  lesson To listen for specific information Explain the task.   Do interests quiz and write a topic quiz.  Check Ss’ answers. A table A mind ­  map

Разработкт уроков по вариативному компоненту

Разработкт уроков по вариативному компоненту

Разработкт уроков по вариативному компоненту

Разработкт уроков по вариативному компоненту
Материалы на данной страницы взяты из открытых истончиков либо размещены пользователем в соответствии с договором-офертой сайта. Вы можете сообщить о нарушении.
23.10.2019