Разработкт уроков по вариативному компоненту
Оценка 5

Разработкт уроков по вариативному компоненту

Оценка 5
Разработки уроков
docx
английский язык
6 кл
23.10.2019
Разработкт уроков по вариативному компоненту
Публикация является частью публикации:
Translation of the word one.docx
Term 1   Date:19/10/18 Grade 6 Theme of the lesson: Learning  objectives(s)  that this lesson  is contributing  to School: Egindibulak Teacher’s name: Shaikhiyeva L. B. Number present: Translation of the word one  Number absent: use speaking and listening skills to provide sensitive feedback to peers. understand   with   little  or  no   support   most   specific  information   in extended talk on a wide range of general and curricular topics. use appropriate subject­specific vocabulary and syntax to talk about a range of general  topics, and some curricular topics. All learners will be able to:  Recognize and use vocabulary relating to the environment.   Identify the meaning of the programme about an environmental  problems. Lesson  objectives  Plan Planned timings Beginnin g the lesson Main Activities Most learners will be able to:  Use speaking and listening skills to solve problems cooperatively. Some learners will be able to:   Discuss and give their opinions using own words.  Planned activities Resources The lesson greeting. The teacher sets the lesson objectives, letting students know what to anticipate from the lesson. Warm up. Brainstorming.  What things do you already do to help the environment?  What other things can people do to help the environment?  Can the individual make a big difference? Ex.1  Conveying the meaning of new words. Use of dictionaries.  Answers: 1) throw away 2) reuse 3) recycle 4) destroy 5) burn 6) poisons 7) bury Ex.2. Pair work. Asking and answering questions.  Ex.4 Answering true/false questions.  Answers: 1) False. The speaker is the presenter of SOS Environment. 2) True. 3) False. She was shocked when she saw how many creatures, were dying because of all the plastic in the sea. 4) True. 5) False. None of the shops give plastic bags. 6) True.  Ex.5 Listening for specific information. Ticking off items. Answers: Cardboard   boxes,   plastic   bags,   washing   powder,   paper   bags, plastic sandwich boxes.  Ex.6  Speaking in a form of discussion. Ending the lesson Self­reflection. "Message". Pupils write 11 words of the greatest importance for the topic of the lesson.

Разработкт уроков по вариативному компоненту

Разработкт уроков по вариативному компоненту

Разработкт уроков по вариативному компоненту

Разработкт уроков по вариативному компоненту
Материалы на данной страницы взяты из открытых истончиков либо размещены пользователем в соответствии с договором-офертой сайта. Вы можете сообщить о нарушении.
23.10.2019