Разработкт уроков по вариативному компоненту
Оценка 5

Разработкт уроков по вариативному компоненту

Оценка 5
Разработки уроков
docx
английский язык
6 кл
23.10.2019
Разработкт уроков по вариативному компоненту
Публикация является частью публикации:
To have in present tenses.docx
School: Egindibulak Teacher’s name: Shaikhiyeva L. B. Number present: To have in present tenses Number absent: use a growing variety of future forms including present continuous and present simple with future meaning on a range of familiar general and curricular topics use a growing variety of modal forms for different functions: obligation, necessity, possibility, permission, requests, suggestions, prohibition on a range of familiar general and curricular topics All learners will be able to:  Pronounce and name words to do with action and protest.  Recognize and use will, won't, might and might not to make  predictions. Most learners will be able to:  Do a questionnaire on attitudes to taking action. Some learners will be able to:   Express certainty and possibility fluently.  Term 1 Date: 12/10/18 Grade 6_ Theme of the lesson: Learning  objectives(s)  that this lesson  is contributing  to Lesson  objectives  Plan Planned Beginnin g the lesson Planned activities The lesson greeting. The teacher sets the lesson objectives,  letting students know what to anticipate from the lesson. Warm up.  Start thinking Answering questions. 1. Is there a problem with food waste in your country? 2. What is a food bank? 3. What problem does farming cause? Resources Ex.1. Table completion. Completing questionnaire. Answers: 1) meeting 2) organize 3) march 4) donate 5) collection 6) protest 7) volunteer Make suggestions: Let's (organize a meeting). How about (starting an email campaign)? I think we should try ... Why don't we (boycott the shops)? I think the best thing to do is... We could write to the council. Comment on suggestions: That's not a bad idea. That should / could / might help a bit. That will definitely work better. Ex.6. Putting the words into context  Answers: 1) Ilyas will donate some money.  2) Nastya might become a vegetarian.  3) People might not listen to us. 4) I won't live here in 2030. Self­assessment. Pair share At the end of a lesson learners share with their partner: Three new things they have learnt What they found easy What they found difficult Main Activities Ending the lesson

Разработкт уроков по вариативному компоненту

Разработкт уроков по вариативному компоненту

Разработкт уроков по вариативному компоненту

Разработкт уроков по вариативному компоненту
Материалы на данной страницы взяты из открытых истончиков либо размещены пользователем в соответствии с договором-офертой сайта. Вы можете сообщить о нарушении.
23.10.2019