Внеклассный урок на тему "Йешил аптека"
Оценка 5

Внеклассный урок на тему "Йешил аптека"

Оценка 5
Разработки уроков
docx
биология
7 кл
28.12.2017
Внеклассный урок на тему "Йешил аптека"
Урок для седьмых классой. Цель: Проверить зНание учащихся по разделу ботаника. Участвуют три команды. Туры конкурса : 1.Тонуштуруш 2.Өй тапшурмиси 3.Ким чаққан 4. Ким тапқур 5. Бәйгә Логические вопросы очень интересные. С «Л» - на севере живёт, Быстро нарты он везёт. С «С» - бывает после лета, Время года, дети, это. Олень-осеньУрок для седьмых классой. Цель: Проверить зНание учащихся по разделу ботаника. Участвуют три команды. Туры конкурса : 1.Тонуштуруш 2.Өй тапшурмиси 3.Ким чаққан 4. Ким тапқур 5. Бәйгә
йешил аптека.docx
КММ «Билал Назым намидики оттура мәктәп мәктәп йенидики  ихчам  мәркизи билән»   7 «АБВ» Тәкшүрүлди: Вақти:23.11.2017 Оқуғучилар сани Мавзу Дәрис мәхсити Оқуш  мәхсәтлири Баһалаш  критерийлири Ойлаш  қабилийитиниң  дәрижиси Қәдрийәтләрни  қедиплаштуруш Тил мәхсәтлири Пән ара  бағлиниш Дәрис  пәйтлириниң  қәрәли Дәрисниң баш  қисми 3 мин Оттура қисми 10 мин Ахирқи қисми 25 Йешил аптека Өсүмлүкләр дунияси бойичә алған билимини чоңқурлитиш Логикилиқ тапшурмиларни орунлашни  үгиниш Барлиқ оқуғучилар үгиниду: Логикилиқ тапшурма  орунлашни Көпинчә оқуғучилар үгиниду: көпчиликтә өзини тутушни Бир аз оқуғучилар үгиниду:илмий ишларни қорғашни Билиш вә чүшиниш Билимгә болған қизиқишини ашуруш, әтрап муһитни  қоғдашқа тәрбийәләш Тирәк сөзләр:филетикилиқ, гибридлиқ, дивергентлиқ география Режә Режә бойичә һәрикәтләр Ресурслар І Уюштуруш қисми Оқуғучилар билән саламлишиш Дәрис мәхситини ейтиш Мусабиқә турлири 1.Тонуштуруш 2.Өй тапшурмиси 3.Ким чаққан 4. Ким тапқур 5. Бәйгә Адилқазиларни сайлаймиз 3.Ким чаққан? Микробиология  Ихтиология Микология Бриология Генетика Диетология Орнитология Биология Экология Гельминтология 4.Ким тапқур? Гүл сөзини қошуп қизларниң 10 исмини атап  бериң 5Викторина І топқа У кого больше ног: у пяти осьминогов или у  четырёх кальмаров?   (Одинаково: 5х8 = 4х10 =40) Какие ягоды с буквой «М» ­ сладкие, а с буквой  «К» ­ горькие?   (Малина ­ калина) (Тигр ­ тир) C «Г» ­ я хищник полосатый, Вашим кошкам брат, ребята. А без «Г» ­ я учрежденье, Всё в мишенях помещенье. ІІ топқа  Чьи глазки не боятся, а любят смотреть на  солнышко? (Анютины глазки ­ цветы.) У этого животного две правые ноги и две левые  ноги, две ноги спереди и столько же сзади. Сколько ног у этого животного? (Четыре) С «Л» ­ на севере живёт, Быстро нарты он везёт. С «С» ­ бывает после лета, Время года, дети, это.                         Олень­осень ІІ топқа На каком базаре самый большой шум? У какого слона нет хобота?    (На птичьем базаре.)    (У шахматного) С буквой «Р» ­ помощник­автомат, Труд любой он облегчить вам рад. С буквой «Х» ­ его имеет слон, Знаменит длиной своею он.  (Робот ­ хобот) Хуласә: Адилқазиларға сөз Қошумчә мәлумат: Интернет сайтлири, электронлуқ китап Рефлексия 1.Қоюлған  мәхсәтләр реал  болдиму 2.Оқуғучилар немә  үгәнди? 3.Оқутуш немигә  асасланған 4.Диферен.режә  бойичә жүрдиму? 5.Режиләнгән вақит  сақландиму? 6.Режә бойичә қ/қ  өзгириш әмәлгә  ашти?

Внеклассный урок на тему "Йешил аптека"

Внеклассный урок на тему "Йешил аптека"

Внеклассный урок на тему "Йешил аптека"

Внеклассный урок на тему "Йешил аптека"

Внеклассный урок на тему "Йешил аптека"

Внеклассный урок на тему "Йешил аптека"
Материалы на данной страницы взяты из открытых истончиков либо размещены пользователем в соответствии с договором-офертой сайта. Вы можете сообщить о нарушении.
28.12.2017