5 . 6.7.9. синфлар учун очик дарслар ва презентациялар
Оценка 5

5 . 6.7.9. синфлар учун очик дарслар ва презентациялар

Оценка 5
Занимательные материалы +3
doc
математика
5 кл—6 кл
24.06.2019
5 . 6.7.9. синфлар учун очик дарслар ва презентациялар
Публикация является частью публикации:
arifmetik__ildizlar__bobini_takrorlas.doc
Mavzu:  Arifmetik  ildizlar  bobini  takrorlash.    Darsning borishi: a) O’quvchilarga kvadrat ildizlar bobini                                             yana bir marta qayta izohlash bilan olgan                                             bilimlarini mustahkamlash.        b) O’quvchilarga aqliy va axloqiy tarbiya  berib barkamol yetuk inson qilib  tarbiyalash.     c) O’quvchilar kvadrat ildizlar bobidagi har  bir mavzuni to’liq o’zlashtira olganlarini  kuzatish va shu mavzular yuzasidan to’liq           ma’lumotga ega.  Dars tipi:   Mustahkamlovchi Dars uslubi:  Aralash (slaytlar asosida) Dars usuli:  Interfaol (mayday guruh ish.) Dars jihozi:  Darslik, test, assesment baho Darsning borishi:  Salomlashish va o’quvchilarni darsga jalb etish.  Reja:  1. O’quvchi tarixiy ma’lumotlarni eslatish.  (3 min) 2. Har bir mavzu yuzasidan slaytlar.             (15 min) 3. O’tilgan mavzu yuzasidan testlar.             (10min) 4. Testlarni tekshirish.                                   (2min) 5. Assesment baholash.                                 (17 min) 6. Dars yakunida, uyga vazifa.                     (3min)     O’rta Osiyolik atoqli matematik va astronom G’iyosiddin Jamshid  al – Koshiy o’zining “Arifmetika kaliti” asarida natural sondan ildiz  chiqarish amalini kashf etdi.          O’zbek matematigi va astranomi Muhammad ibn Muso   al – Xorazmiy o’zining “ Al – jabr val – muqobala” asarida kvadrat ildizlar  ustida amallar ko’paytuvchini ildiz belgisi ostiga kiritish, ko’paytuvchini ildiz belgisi ostiga chiqarish, ildizlarni o’zaro ko’paytirish kabi usullarni ko’rsatib  o’tadi. Slaytlarda “Kvadrat ildizlar bog’iga sayohat” deb nomlamadi va bu  bog’  5 ta qismlarga bo’linadi. Har bir qism o’zining siri va kashfiyotlari bilan  ko’rkam bo’lib boradi. Har bir qismdagi mavzular bo’yicha o’quvchilar olgan bilimlari izohlab  boradilar. 5 ta qism bu 5 ta guruh hisoblanadi. har bir guruhning ko’rgazmalar  asosida manzuni to’la va tushunarli ko’rsatib borishi o’qituvchi tomonidan  baholab boriladi. Keyingi slaytda 5 ta mavzuga oid. 10 ta test beriladi. Har bir guruh o’z   javoblarini marker yordamida qog’ozga yozib doskaga yopishtiradi.  O’qituvchi qizil marker bilan, slaytda ko’rsatilgan javoblar bilan tekshiriladi. Test natijalaridan keyin “Assesment baholash” usuli yordamida  o’quvchilarni bilimlarini aniqlash mumkin. O’qituvchi har bir guruhni umumiy balllarini aniqlagandan so’ng eng  yuqori ball to’plagan guruh a’zolarini rag’barlantiradi.              Uyga vazifa o’tilgan mavzularni takrorlash.

5 . 6.7.9. синфлар учун очик дарслар ва презентациялар

5 . 6.7.9. синфлар учун очик дарслар ва презентациялар

5 . 6.7.9. синфлар учун очик дарслар ва презентациялар

5 . 6.7.9. синфлар учун очик дарслар ва презентациялар

5 . 6.7.9. синфлар учун очик дарслар ва презентациялар

5 . 6.7.9. синфлар учун очик дарслар ва презентациялар

5 . 6.7.9. синфлар учун очик дарслар ва презентациялар

5 . 6.7.9. синфлар учун очик дарслар ва презентациялар

5 . 6.7.9. синфлар учун очик дарслар ва презентациялар

5 . 6.7.9. синфлар учун очик дарслар ва презентациялар
Материалы на данной страницы взяты из открытых истончиков либо размещены пользователем в соответствии с договором-офертой сайта. Вы можете сообщить о нарушении.
24.06.2019