Календарно-тематическое планирование по кабардинскому чтению (4 класс)
Оценка 4.7

Календарно-тематическое планирование по кабардинскому чтению (4 класс)

Оценка 4.7
Руководства для учителя
docx
русская литература
4 кл
08.03.2018
Календарно-тематическое планирование по  кабардинскому чтению (4 класс)
Рабочая программа по кабардинскому чтению для 4-х классов составлена на основе Федерального государственного общеобразовательного стандарта основного общего образования по кабардинскому чтению для учащихся 4-х классов к учебному пособию для 4-х классов общеобразовательной школы, авторы: Куготов Л.Т., Куготова Е.Ж.,2012 года издания. Для прохождения учебного материала дается 51 час.Календарно-тематическое планирование по кабардинскому чтению (4 класс)
каб. чт 4класс.docx
4­нэ  гъэ еджэгъуэм и кIэм деж еджакIуэхэм ящIэн хуейхэмрэ яхузэфIэкIыпхъэхэмрэ ЯщIэн хуейхэр: еджакIуэхэр   сыт   хуэдэ   тхыгъэхэм   къеджэу   щытми,   а   къеджэныгъэм къыдэкIуэу Iэмал имыIэу ягъэзэщIэн хуейщ бзэм зиужьыным хуиунэтIа лэжьыгъэ зэмылIэужьыгъуэхэр. Апхуэдэ лэжьыгъэхэм ящыщхэщ мыхэр:      ­ къызэджэ текстым гъэсэныгъэ хэлъыр я зэхэлъыкIэм, я ухуэкIэм гу лъатэныр;      ­ текстыр Iыхьэ щхьэхуэурэ зэпаудыфыныр икIи дэтхэнэ зы Iыхьэми псалъащхьэ хуащIыныр;   къаIуэтэжыфыныр;      ­ текстым и пэмкIэ е и кIэмкIэ къыпагъэувэфыныр;         ­   къызэджам   план   хуагъэувыфыныр   икIи   ар   планым   тету ЯхузэфIэкIыпхъэхэр:      ­ тхыгъэ гуэрхэм я аналогиекIэ рассказ мы ин зэхалъхьэфыныр;      ­ тхыгъэм къыхуэхьа сурэтым тепсэлъыхьыныр, нэгъуэщIхэри. ЕплIанэ классым къызэджэнухэр адэ щIыналъэр, адыгэ лъэпкъыр, зыгъэлъапIэ,   дыкъэзыхъуреихь   дунейр   ди   хабзэ­нэмысыр, художественнэ лъэпIэныгъэ зиIэ тхыгъэхэрщ. ПэщIэдзэ   классхэм   и   еплIанэ   гъэ   еджэгъуэм   урокым   хухэха зэманым   и   нэхъыбапIэр   тхыгъэм   къеджэнымрэ   абы   елэжьынымрэ теухуауэ щытын хуейщ. Программэм и зэхэлъык1эр Метапредметнэ   зэпхыныгъэ: щ1эныгъэр щызэгъэу1ун;   предмет   куэдым   къыхах ­ щ1эныгъэ я1эр къагъэсэбэпурэ еджэныгъэм теухуа лэжьыгъэхэр къызэгъэпэщын; ­   яджыр   нэхъ   гуры1уэгъэ   хъун   папщ1э,   ар   зэрызыхащ1ар кърагъэлъагъуэу моделхэмк1э, схемэхэмк1эзэрылэжьэну щ1ык1эр езы сабийхэм егъэубзыхужын.  Еджак1уэхэм   я   зэф1эк1ым   хэгъэхъуэн,   я   зэхэщ1ык1ым зегъэужьын, я 1уэху еплъыкэр, дуней тетык1эр егъэф1эк1уэн, ц1ыхугъэ яхэлъу гъэсэн (Личностные результаты умения и качества) Предметымк1э   яджым   нэмыщ1   нэгъуэщ1   1эмалхэмк1э   (СМИ, интернет,   нэхъыжьхэм къыжра1эжахэр, езыр­ езыру къахутахэр) зрагъэгъуэта щ1эныгъэхэмрэ, зыхуигъэсахэмрэ хуегъэджэн (метапредметные результаты).    литературэ   щхьэхуэхэм,   псалъалъэ, Анэдэлъхубзэр еджакIуэм и дежкIэ мыхьэнэшхуэ зиIэ предмету, езым  Iуэхугъуэ   куэд   къызэщIиубыдэу   щытщ.   ЦIыхур   цIыхуу   щытын папщIэ,   абы  Iэмал   имыIэу   бзэIурылъу   адыгэ   лъэпкъым   и   гурыгъу­ гурыщIэхэр, и зэхэщIыкIыр къиIуэтэфу щытын хуейщ. Анэдэлъхубзэм   хухэха   урокхэмрэ   абы   епха   адрей   урокхэмрэ нэмыщI  нэгъуэщI  зэманхэм къалэжь  Iуэхугъуэхэми мыхьэнэшхуэ иIэу къыщосэбэп   анэдэлъхубзэр.   Аращ     ар   шэрыуэу   пэщIэдзэ   классхэм щаджын,   Ар   класс   нэхъыщIэхэм зэрыщаджым   куэд   къызыфIигъэкIын   хуейщ   гъэсэныгъэм   и лъэныкъуэкIэ.     щызэрагъэщIэн   щIыхуейри. ПэщIэдзэ   классхэм   щIэс   еджакIуэхэм   икъукIэ   куууэ   зэхащIэ IуэрыIуатэмрэ художественнэ произведенэхэмрэ гъэсэныгъэ хэлъыр. Художественнэ   литературэм     щыщ   тхыгъэ   зэмылIэужьыгъуэхэм еджакIуэхэр къыщрагъаджэкIэ егъэджакIуэхэм я нэIэ трагъэтын хуейщ а   тхыгъэхэм   къаIуатэ   гупсыс   энэхъыщхьэхэр   цIыкIухэм   ауэ   сытми къагурыIуэн   къудейм   къыщымынэу,   куууэ   зэхрагъэщIэным, зэхэщIыкIыгъуэу   икIи   гъэхуауэ   къеджэным   и   бгъэдыхьэкIэ   нэхъыфI дыдэхэр къэгъэсэбэпурэ. Мурадыр: ­еджакIуэхэр   жьакIуэу   адыгэбзэкIэ   псэлъэфу,   тхыгъэм,   усэм   тэмэму еджэфу егъэсэн; ­   тхыгъэм   тэмэму   елэжьыфу,   тхыгъэм   теухуа   къэIуэтэныгъэр ягъэзэщIэфу егъэсэн; ­ тхылъ еджэныр фIыуэ ялъагъун, сабийм литературэм дегъэхьэхын; ­   тхыгъэм   и   купщIэр   къыхахыфу,   ар   гъэсэныгъэм   ирапхыфу, зэлъытыныгъэхэр ящIыфу егъэсэн. ЕплIанэ классым анэдэлъхубзэр джыным сыхьэт  51  хухех, абы щыщу сыхьэтибгъур мыкласседжэныгъэщ. ЕплIанэ   классым   къеджэныгъэм   и   программэмкIэ   еджакIуэхэм ядж мы разделхэр: IуэрыIуатэ – сыхь. 8; Бжьыхьэ – сыхь. 4; ЩIымахуэ – сыхь. 3; Дапщэщи щапхъэу щыт – сыхь. 5; Си Хэку – сыхь. 5; Гъатхэ – сыхь. 4; Гъэунэхуныгъэ инхэм я зэманым – сыхь. 6; Дыкъэзыухъуреихь дунейр – сыхь. 9; Лэжьыгъэм цIыхур егъэбжьыфIэ – сыхь. 4; Хабзэм щыщхэр – сыхь. 1; Гъэмахуэ – сыхь.2. ГукIэзэгъэщIапхъэхэр: Хъуэхъухэр ФIэхъус ехыкIэхэр ГубжокъуэЛиуан «Бжьыхьэ» НалоЗаур «ЩIымахуэ» ЩоджэнцIыкIу Алий «ЩIымахуэ» Адзын Мухьэмэд «Си щIалэ» ЩоджэнцIыкIу Алий «ЩIэблэм папщIэ уэрэд» Дыгъужь Къурмэн «Кърухэр» Тхьэгъэзит Зубер «Гъэрэ щIырэ» КIыщокъуэ Алим «Жыр пыIэ» Нало Заур «Удз гъэкI» Адыгэ фIэхъусхэр УЧЕБНЭ - ТЕМАТИЧЕСКЭ ПЛАН Темэр Сыхьэтыр Адыгэ IуэрыIуатэ Бжьыхьэ ЩIымахуэ Дапщэщи щапхъэу щыт Си Хэку Гъатхэ Гъэунэхуныгъэ инхэм я зэманым Дыкъэзыухъуреихь дунейр Лэжьыгъэм цIыхур егъэбжьыфIэ 8 4 3 5 5 4 6 9 4 Хабзэм щыщхэр Гъэмахуэ 1 2 4­ нэ классым щаджыну темэхэр зэрытегуэша щ1ык1эхэр Класс:4 Егъэджак1уэр ­  Пщыук1  Р.С. Учебнэ планымк1э  сыхьэт бжыгъэр 51, япэ илъэс ныкъуэм тхьэмахуэм зы сыхьэт , ет1уанэ илъэс ныкъуэм сыхьэтит1: Мы   программэр   зэхэгъэува   хъуащ   Федеральнэ   къэрал   егъэджэныгъэ стандартхэм   пэщ1эдзэ   классхэм   я   хуэгъэфэща   егъэджэныгъэ программэм ипкъ итк1э. Зэреджэ   пособиер:     Гугъуэт   Л.,   Гугъуэт   Е.«Анэдэлъхубзэ»   КъБР­м щIэныгъэ IуэхухэмкIэ и Министерствэм къищтащ. Налшык – Эльбрус, 2014. № Темэхэр Сыхьэт бжыгъэр Щаджыну зэманыр Щаджа зэманыр Адыгэ 1уэры1уатэ Нэщэнэхэр. Къуажэхьхэр.  Псынщ1эрыпсалъэхэр Псысэхэр. Мыщэ и къуэ Батыр. 1 2 3 4 5 Л1ымрэ жыгымрэ. Пц1ащхъуэ  ц1ык1у. ТаурыхъхэрЩ1алэм и насып. Хъыбархэр.  Бэдынокъуэчынтымзэрезэуар. Андемыркъан и хъыбар. Хъуэхъухэр. Жэбэгъы и хъуэхъуэк1эр Зэджаркъэпщытэжын. Бжьыхьэ 9 Бжьыхьэ. Гъубжокъуэ Л. 10 Бжьыхьэк1э Тхьэгъэзит З. 11 Бжьыхьэк1э Тхьэгъэзит З. 12 Зэджаркъэпщытэжын. 6 7 8 8 1 3 1 1 1 1 1 1 4 1 1 1 1 06.09 13.09, 20.09, 27.09 04.10 11.10 18.10 25.10 01.11 15.11 22.11 29.11 06.12 13.12 Щ1ымахуэ 13 Нэло З. Щ1ымахуэ 14 Щоджэнц1ык1у А. . Щ1ымахуэ  15 Абыт1э В. Зэджаркъэпщытэжын. Дапщэщищапхъэущыт 16 Си щ1алэ Адзын М. Гулъытэ.   К1уант1э 1эзид 17 Блулэ. КъуэдзокъуэХь.  18 Щ1эблэм папщ1э уэрэд.  Щоджэнц1ык1у А. 19 Нэлат.Хьэхъупащ1э А 20 Сыт губзыгъэ жыхуа1эр?(хъыбар) Си Хэку. 21 Ижьзэманымадыгэхэм я псэук1ар. 22 Дэшхуейтхьэмпэ.Хьэх С. 23 КърухэрДыгъужьКъ. 24 Хъерлы зыгъэп1ейтейр.Бозий Л 25 Зэджаркъэпщытэжын. Гъатхэ 26 Гъатхэтеплъэгъуэхэр. Щоджэнц1ык1у А. 27 Гъэрэ   щ1ырэ Тхьэгъэзит З. 28 Гъатхэ  Нало З. 29 Зэджар  къэпщытэжын. Гъэунэхуныгъэинхэм я зэманым. 30 Жыр пы1э. К1ыщокъуэ А. 31 Бжьыхьэ мэзым къыщыхъуар. Нало З. 32 Мишэ и анэркъигъуэтыжащ.Щомахуэ  А. 33 Лонэ и зымахуэ.Бозий Л. 34 Уэдыгъэу уди1энщ.Тхьэгэзит З. 35 Зэджар  къэпщытэжын. Дунейрхъумэныр­ Хэкурхъумэнырщ. 36 Жыг лъэдакъэ.Къагъырмэс Б. 37 Мэзым. Хьэх С. 38 Дадэ.Гъук1эл1 И. 39 Пц1ащхъуэ. Гъубжокъуэ Л. 40 Мыр зеиншэщ. К1уант1э 1. 41 Губгъуэгуэгуш.Елмэс 1. 42 К1эпхъ. Шэджыхьэщ1э Хь. 43 К1эбышэмрэ дыгъужьымрэ.  3 1 1 1 5 1 1 1 1 1 5 1 1 1 1 1 4 1 1 1 6 1 1 1 1 1 1 9 1 1 1 1 1 1 1 1 20.12 27.12 17.01 18.01 24.01 25.01 31.01 01,02 08.02 09.02 1402 15.02 21.02 22.02 28.02 01.03 07.03 14.03 15.03 21.03 22.03 04.04 05.04 11.04 12.04 18.04 19.04 25.04 26.04 02.05 03.05 44 Къэрдэгъущ1 З. Зэджаркъэпщытэжын. Лэжьыгъэм ц1ыхур  егъэбжьыф1э 45 Къуэ. К1ыщокъуэ А.. 46 Лэжьыгъэм емык1у хэлъкъым. 47 Удзгъэк1.Нало З. Космос. Щомахуэ  А. Хабзэм  щыщхэр 48 Адыгэ  ф1эхъусхэр. 1эубыд сэлам.  Хьэщ1эмхуэгъэзахабзэхэр Гъэмахуэ 49 Гъэмахуэуэшх.К1ыщокъуэ А.  Мэгъуагъуэуафэр.Ацкъан Р. 50 Гъэмахуэ.ТхьэмокъуэБ.Пшэ  ц1ык1у.Сонэ А. 51 Къызэщ1эзыкъуэж урок. 1 3 1 1 1 1 1 3 1 1 1 08.05 10.05 16.05 17.05 23.05 24.05 29.05 30.05 Урокым къыщыдгъэсэбэп Iэмалхэр: ­ акъылым зезыгъэужь Iэмалхэр (развивающие игры); ­ творческэ лэжьыгъэхэр (творческие работы); ­   лэжьыгъэм   епха   Iуэхугъуэхэр   зэрызыхагъэкI   (проблемные вопросы); ­ тест лэжьыгъэхэр (тестовые работы); ­ урок зэпха (интегрированные уроки); ­ къэхутэныгъэ лэжьыгъэхэр (поисковая работа). ЩIэныгъэ курсым теухуауэ къэдгъэсэбэп учебнэ­методическэ тхыгъэхэр 1. 2. ПэщIэдзэ классхэм папщIэ программэ. Гугъуэт   Лол,   Гугъуэт   Елизаветэ.   Анэдэлъхубзэ.   4   класс. КъБР­м   щIэныгъэ   IуэхухэмкIэ   министерствэм   къищтащ.   –   Налшык: Эльбрус, 2010. 3. Гугъуэт   Лол.   Анэдэлъхубзэр   еплIанэ   классым.   ЦIыхубэ щIэныгъэмкIэ КъБР­м и министерствэм къищтащ. – Налшык: Эльбрус, 1996. 4. Словарь   кабардино­черкесского   языка.   Институт гуманитарных   исследований   Кабардино­Балкарского   научного   центра Российской Академии наук. – Москва: Дигора, 1999. 5. Сукунов Х.Х., Сукунова И.Х. Кабардино­черкесско­русско­ англо­турецкий словарь в иллюстрациях. – Нальчик: Эль­Фа, 1998. 6. Абазэ   Албэч.   КъэбэрдейтхакIуэхэр.   –   Налшык:   Эльбрус, 1999.

Календарно-тематическое планирование по кабардинскому чтению (4 класс)

Календарно-тематическое планирование по  кабардинскому чтению (4 класс)

Календарно-тематическое планирование по кабардинскому чтению (4 класс)

Календарно-тематическое планирование по  кабардинскому чтению (4 класс)

Календарно-тематическое планирование по кабардинскому чтению (4 класс)

Календарно-тематическое планирование по  кабардинскому чтению (4 класс)

Календарно-тематическое планирование по кабардинскому чтению (4 класс)

Календарно-тематическое планирование по  кабардинскому чтению (4 класс)

Календарно-тематическое планирование по кабардинскому чтению (4 класс)

Календарно-тематическое планирование по  кабардинскому чтению (4 класс)

Календарно-тематическое планирование по кабардинскому чтению (4 класс)

Календарно-тематическое планирование по  кабардинскому чтению (4 класс)

Календарно-тематическое планирование по кабардинскому чтению (4 класс)

Календарно-тематическое планирование по  кабардинскому чтению (4 класс)
Материалы на данной страницы взяты из открытых истончиков либо размещены пользователем в соответствии с договором-офертой сайта. Вы можете сообщить о нарушении.
08.03.2018