КАЛЕНДАРНО-ТЕМАТИЧЕСКОЕ ПЛАНИРОВАНИЕ ПО КРЫМСКОТАТАРСКОМУ ЯЗЫКУ (3-4 КЛАССЫ)
Оценка 4.7

КАЛЕНДАРНО-ТЕМАТИЧЕСКОЕ ПЛАНИРОВАНИЕ ПО КРЫМСКОТАТАРСКОМУ ЯЗЫКУ (3-4 КЛАССЫ)

Оценка 4.7
Образовательные программы
doc
администрации
3 кл—4 кл
17.02.2019
КАЛЕНДАРНО-ТЕМАТИЧЕСКОЕ ПЛАНИРОВАНИЕ ПО КРЫМСКОТАТАРСКОМУ ЯЗЫКУ (3-4 КЛАССЫ)
КАЛЕНДАРНО-ТЕМАТИЧЕСКОЕ ПЛАНИРОВАНИЕ ПО КРЫМСКОТАТАРСКОМУ ЯЗЫКУ (3-4 КЛАСС) КЪЫРЫМТАТАР ТИЛИНДЕН ТАКЪВИМ – МЕВЗУАТ ПЛАНЫ (3-4 СЫНЫФЛАР) Дата-Куню-План-факт Тема урока Дерс мевзусы. Тип урока Дерс чешити Основные виды учебной деятельности. Окъув арекетининъ эсас чешитлери. Планируемые предметные результаты освоения материала. Менимсенильген малюматнынъ планлаштырылгъан нетиджелери. Универсальные учебные действия. Универсаль окъув арекетлери. Домашнее задание. Эв вазифеси.
КЪЫРЫМТАТАР ТИЛИ 3-4.doc
КАЛЕНДАРНО­ТЕМАТИЧЕСКОЕ ПЛАНИРОВАНИЕ ПО КРЫМСКОТАТАРСКОМУ ЯЗЫКУ (3­4 КЛАССЫ)                                    КЪЫРЫМТАТАР ТИЛИНДЕН ТАКЪВИМ – МЕВЗУАТ ПЛАНЫ (3­4 СЫНЫФЛАР)     Дер снин ъ Планируемые предметные результаты освоения материала. Основные виды учебной       деятельности. Универсальные  учебные действия.          Тема урока  Тип урока  Дата Куню       Дерс  мевзусы. Дерс   чешити Окъув арекетининъ эсас        чешитлери.  Универсаль окъув  арекетлери. 1  Домашнее    задание.        Эв    вазифеси. Менимсенильген  малюматнынъ планлаштырылгъан  нетиджелери.   Талебелер Ватангъа,  ана тильге,  къорантагъа, мектепке, окъувгъа севги  дуйгъуларыны  ифаде  этмекни огренелер. Ана ватанынынъ  табиатына севги  ашламакъ, дуйгъуларыны ифаде этмек. Халкъ йырларында  миллетимизнинъ урф­  адетлерини акс  олунувыны исбат этмек.   Арифлернинъ  адларыны,  терминлерини: сёз, сес,   созукъ сес – бильмек   керек.    Къоранта азаларыны  бильдирген сёзлерни  бильмек кереклер. Багъламлы нутукъны  инкишаф  этмек.  Энъ муим меселелери  акъкъында саде  айтмакъны бильмек.       3 с. Энъ муим меселелери  акъкъында саде  айтмакъны бильмек.      4 с. Халкъ йырларнынъ  чешитлерини айырув. Сой ­ сопнынъ агъызындан  бир къач йыр  язып кельмек Сёз байлыгъыны  арттырмакъ. Сёзнинъ  манасыны анъламакъ.  § 1,2,3;  6­мешгъ. Озь акъранларына ве  буюклерге догъру  мураджаат этмеге бильмек.  Озю  акъкъында  икяе этмек Халкъ агъыз  яратыджылыгъына  олгъан меракъны  пекитмек.     6 с. план факт №     1     2    3 4 5    6 Как прекрасна Родина! Здравствуй, школа!  Не де гузель Ватаным! Мераба, мектеп! Устное сочинение  «Летом». Агъзавий инша «Яз  татилинде. Устное народное  творчество.  Халкъ агъыз  яратыджылыгъы.  Слова. Звуки и буквы.  Гласные звуки.  Сёз. Сеслер. Арифлер.    Созукъ сеслер. Моя семья. Рассказ о  себе. Меним къорантам. Озюм  акъкъында икяе.  Шутка « Къайдан  бильдинъ?».   Лятифе. « Къайдан  бильдинъ?».   Нутукъ  инкишафы   Нутукъ  инкишафы Нутукъ  инкишафы   Ана тилине, Ватанына  буюк севги ве урьмет   ашламакъ. Мектеп  акъъында икяе. Яз мевсими акъкъында  субет этмек, икяе этмек. Халкъ агъыз  яратыджылыгъынынъ  хусусиетлери ве  жанрлары акъкъында  анълатмакъ   Янъы мевзу «Элифбе» адасына сеяат. Интерактив усулларыны  ишлетмек. Слайд. Нутукъ  инкишафы   Ифадели      окъув    Слайд: «Меним  къорантам»; «Меним  мераметли битам» ве  метин узеринде  чалышмакъ. Ифадели  окъув  къаиделерини менимсемек. 7    8    9   10   11   12   13   14  Слог. Твёрдые и мягкие  гласные. Эджа. Къатты ве   йымшакъ созукълар. Янъы  мевзу  Слайд: «Созукъ  сеслер».  Метин устюнде  чалышмакъ.   Имля къаиделерини  менимсемек. Сёзни  эджаларгъа больмек.   Сёзлерни догъру  теляффуз этмек.  § 4,5;  8­мешгъ.  (8­9 дж.) 2 Читайте правильно  слова. Сёзлерни догъру  окъунъыз. Буквы Е, Ё, Ю, Я.  Е, Ё, Ю, Я – арифлери. Стихотворение.   «Большой урожай».  «Берекет буюк» шиири. «Что такое компас?»  «Пусла недир?»  Согласные звуки. Буквы  Гъ, Къ, Дж. Тутукъ сеслер. Гъ, Къ,  Нъ, Дж  арифлери. Будем вежливы. Низамлы олайыкъ Грамматические  упражнения.  Грамматик  мешгъулиетлер.  Ифадели      окъув Ифадели оъув  къаиделерини  менимсемек. Багъламлы нутукъны  инкишаф этмек. Сёзлерни догъру  окъумакъ.      10 с. Янъы  мевзу Созукъ сеслер акъкъында анълатма берюв. Созукъ сеслернинъ  таснифи  акъкъында  бильгилерини пекитмек. Сёздеки фонетик  джерьяныны талиль этмек.   Ифадели      окъув  «Берекет буюк!» метин  устюнде чалышмакъ.  Багъламлы нутукъны  инкишаф  этмек. Шиирни ифадели  окъумакъ.       § 6;   14­мешгъ.       (а­я);       13 с. Ифадели      окъув Метинни мустакъиль  окъумакъ. Ифадели окъув ве окъув  техникасыны инкишаф  этмек. Бир де бир шей акъкъында  озь фикирини айтмакъны  бильмек.       15 с. Янъы  мевзу Слайд: «Тутукъ сеслер».  Ресим узеринде  чалышмакъ. Сеслерни догъру  теляфуз этмек ве бири­ биринден айырмакъ. Таныш олмагъан сёзнинъ манасыны бильмек ве  нутукъта догъру  къулланмакъ.   § 7;   15­мешгъ. Нутукъ  инкишафы Талебелерге нутукъ ве  къонушув акъкъында  малюмат бермек ве эсас  къаиделеринен  таныштырмакъ. Нутукъта незакет  ибарелерини ерине коре  къулланмакъ. Афу ве  рухсет сорамакъны  бильмек. Къонушув вазиетлерине  азыр олмакъ.  Къонушкъанда, даима  незакетли, медениетли  олмакъ.      18 с. Нутукъ  инкишафы Эгленджели  мешгъулиетлерни  беджермек ве слайд  узеринде чалышмакъ. Сёзлерде созукъ ве  тутукъ сеслерни айырды  этмек ве бильгилерни  пекитмек. Сёзлерни догъру  теляффуз этмек. 20­мешг. (4­5 дж.) 15    16    17    18    19    20    21 Мягкий знак Ь. Ъ, Ь –   разделительные знаки.  Йымшатув ишарети Ь. Ъ, Ь ­ айырыджы  вазифесинде.  Крымскотатарские  народные  праздники.    Къырымтатар  халкъынынъ миллий  байрамлары. Звонкие и глухие   согласные. Янъгъыравукъ ве сагъыр  тутукълар.  Лугъат диктанты  Посёлок Чукурча. Чукъурча  къасабасы. Корень слова.  Однокоренные слова. Сёзнинъ тамыры.  Тамырдаш сёзлер.  Суффиксы.  Словообразовательные   суффиксы.  Аффикс. Сёз япыджы  аффикслер.  Суффиксы.  Словообразовательные   суффиксы.  Аффикс. Сёз   денъиштириджи  аффикслер. Янъы  мевзу Янъы  мевзу Янъы  мевзу Нутукъ  инкишафы Янъы  мевзу    Слайдлар: «Наврез»,  «Хыдырлез».  Халкъ  адетлери  акъкъында  бильгилерни   текрарламакъ.  Эгленджели  мешгъулиетлерни  беджермек ве слайд  узеринде чалышмакъ.   Ифадели      окъув Метинни мустакъиль  окъумакъ.   Халкъ адетлери  акъкъында малюматны  менимсемек.   Къонушма  медениетине,  озюни тутмагъа билюв   къаиделерине риает   этмек. Сёзлерде созукъ ве  тутукъ сеслерни айырды  этмек бильгилерини  пекитмек. Ифадели окъув ве окъув  техникасыны инкишаф  этмек. Сёзлерни догъру  теляффуз этмек.  Озь яшагъан ери  акъкъында тариф этмек,  озь фикирини айтмакъны бильмек. Янъы сёзлерни нутукъта  фааль къулланмакъ.  Байрамлар  акъкъында  икяе этмек.   § 10;    26­мешгъ.       (в­ф)   26 с.    § 11;    33­мешгъ.         § 12,13;    36­мешг. Янъы  мевзу Схема ве джедвель  узеринде мевзуны  анълатмакъ ве пекитмек.  Слайд ве ресимлер. Имля къаиделерини  менимсемек. Сёз байлыгъыны  арттырмакъ.Сёзлерни  догъру теляффуз этмек,  анъламакъ.   § 8,9; 23­мешгъ. (4­5 дж.) 3 Дерсликнен чалышмакъ,  имля лугъатынен  къулланмакъ. Тамырдаш сёзлер япмакъ. Сёз схемаларыны  сызмагъа огренмек. Эгленджели  мешгъулиетлерни  беджермек ве слайд  узеринде чалышмакъ. Сёзлерде аффикслерни  айырды этмек ве  бильгилерни пекитмек. Сёзлерни догъру  теляффуз этмек. Эгленджели  мешгъулиетлерни  беджермек ве слайд  узеринде чалышмакъ. Сёзлерде аффикслерни  айырды этмек ве  бильгилерни пекитмек. Сёзлерни догъру  теляффуз этмек.    § 14;    38­мешг. 22    23    24    25    26     27    28    29    Ударение в слове.  Сёзде ургъу. Янъы  мевзу Схема ве джедвеллер  узеринде чалышмакъ.  Группаларда  чалышмакъ Сёзлерде  ургъуны  догъру ифаде этмек.  Ургъу тюшкен созукъ  сесни тапмакъ. Сёзде ургъунынъ  эмиетини  анъламакъ,  нутукъта догъру  къулланмакъ.       §  15    44­мешгъ.        4 Списывание «Къырым».     Кочюрип язув.  «Къырым».           (13 с.)  Незарет  иши №1 Метинни кочюрип язмакъ. Язув  алышкъанлыкъларыны  пекитмек. Беджерильген  вазифенинъ  нетиджесини  бильдирмек. Хаталар устюнде иш. Нутукъ  инкишафы Кечильген мевзуларны  текрарламакъ. Язув  алышкъанлыкъларыны  пекитмек. Ифадели окъув ве окъув  техникасыны инкишаф  этмек. Беджерильген  вазифенинъ  нетиджесини  бильдирмек. Бир де бир адисе  акъкъында озь  фикирини айтмакъны  бильмек.      34 с. Багъламлы нутукъны  инкишаф этмек. Шиирни ифадели  окъумакъ.       36 с.   Ифадели      окъув Метинни мустакъиль  окъумакъ. Ифадели окъув  къаиделерини  менимсемек. «Кузь»  метини устюнде  чалышмакъ.   Ифадели      окъув Нутукъ  инкишафы  Праздник урожая  «Сабля». Тёкюнти байрамы.   Стихотворение  «Кузь».  Осман Амит. «Кузь» шиири. Осман  Амит.  Чем ты занимаешься по  утрам?  Сен сабалары не   япасынъ?  Стихотворение  «Айванлар не айталар?»   Асан Чергеев. « Айванлар не айталар?»  шиири. Асан Чергеев.       Слова синонимы.  Синоним сёзлер. Ресим узеринде иш.  Иш­арекет не вакъыт ола:  саба, раатланмакъ,  сабалыкъ, урба киймек,  беден тербие, ода. Мевзугъа келишкен  суаллерни бермеге  кереклер. Нутукъ инкишафы  севиесини котермек.      37 с.  Ифадели  окъув Интерактив усулларнен  чалышмакъ. Янъы огренильген  сёзлерни  менимсемек.  Таныш олмагъан  сёзнинъ манасыны  бильмек ве нутукъта  догъру къулланмакъ.       39 с.      Ифадели  окъумакъ Янъы  мевзу Лугъатларнен танышмакъ  ве оларнен  файдаланмакъ. Эшиткен  синоним  сёзлерни метинде  бельгилемек. Синонимлер къулланып  агъзавий метин тизмек. § 15;   48­мешгъ.     (3 дж.) 30    31     32    33    34    35    36 Перенос слова.  Сёз авуштырув.  Лугъат диктанты  Рассказ «Къартбабамны  эслейим». «Къартбабамны  эслейим».  Икяе   (45с.)  Загадки.   Тапмаджалар.  Рассказ «Акъкъушлар».  Л. Толстой. «Акъкъушлар» икяеси.  Л. Толстой.  Черкез Али. Басня  «Гусь и журавель».  «Къаз ве турна»  къыссасы.  Черкез Али. Части речи. Имя  существительное. Сёз чешитлери. Исим. Стихотворение  «Акъбардакъ ве     мелевше».  «Акъбардакъ ве     мелевше» шиири. Янъы  мевзу Дерсликнен ве метин  устюнде чалышмакъ. Янъы мевзуны  менимсемек. Сёзлерни догъру  теляффуз этмек  Ифадели  окъув Метинни мустакъиль  окъумакъ. Ифадели окъув ве окъув  техникасыны инкишаф  этмек.  Озь къартана ве  къартбабасы акъкъында  тариф этмек ве озь  фикирини айтмакъны  бильмек. 5   § 16;   50­мешгъ.      45 с.  Нутукъ  инкишафы Ресим узеринде  чалышмакъ. Тапмаджаларны ифадели окъумакъ. Таныш олмагъан сёзнинъ манасыны бильмек ве  нутукъта догъру  къулланмакъ.  Бир къач  тапмаджа  язып алмакъ. Метинни мустакъиль  окъумакъ. Ифадели окъув ве окъув  техникасыны инкишаф  этмек. Бир де бир адисе  акъкъында озь  фикирини айтмакъны  бильмек.    47 с.  Ифадели  окъув. Ифадели окъув  къаиделерини  менимсемек. Метин  узеринде чалышмакъ.  Мустакъиль ифаде  окумакъ. Метинни   ифадели   окъумакъ ве агъзавий  икяе этмекни  бильмек. Башкъаларнынъ  фикирини  динълемек ве  озь фикиринен  келиштирмек.    50 с. Янъы  мевзу. Ресим ве шиир узеринде  чалышмакъ.Метинде  сёз  чешитлерини бельгилемек. Исимлерни танып  бельгилемеге ве  догъру  ишлетмеге бильмек. Энъ муим меселелери  акъъында саде  айтмакъны бильмек.       § 17, 18;   56­мешгъ. Ифадели  окъув. Ифадели окъув  къаиделерини  менимсемек. Метин  узеринде чалышмакъ. Багъламлы нутукъны  инкишаф этмек. Шиирни ифадели  окъумакъ.    53 с. 37   38    39    40    41    42    43 Единственное и  множественное числа  имен существительных.  Исимлерде теклик ве  чокълукъ сайылары. Падеж имен  существительных.  Именительный падеж. Исимлернинъ келиш  аффикслери. Баш  келиши.  Родительный падеж  Саиплик келиши.  Стихотворение “Чебер  къызлар”. Черкез­Али. “Чебер къызлар” шиири.  Черкез­Али. Дательный падеж. Догърултув келиши. Винительный падеж.  Тюшюм келиши.  Имена собственные и  нарицательные. Джыныс  ве хас исимлер.  Янъы  мевзу. Слайд ве джедвеллернен   файдаланмакъ. Метин  узеринде чалышмакъ.  Янъы  мевзу. Исимнинъ теклик ве  чокълукъ сайылары  мевзусыны  анълатмакъ. 6 Джыныс ве  хас исимнинъ арасындаки фаркъыны   бильмек.  къаиделерини  менимсемек. Исимлерде  –лар,  –  лер  аффикслерни догъру  ишлетмек. Имля  къаиделерини  менимсемек. Янъы сёзлерни нутукъта  догъру  къулланмакъ,  озь фикирини   ифаделемеге бильмек.   § 19;    61­мешгъ.     Янъы сёзлерни нутукъта  догъру  къулланмакъ,  озь фикирини   ифаделемеге бильмек.  §  21;   68­мешгъ.    Янъы  мевзу. Эгленджели  мешгъулиетлерни  беджермек ве слайд  узеринде чалышмакъ. Исимлерни   келишлерде  тюрлендирмек. Келиш   аффикслерини догъру  ишлетмек. Беджерильген  вазифенинъ  нетиджесини  бильдирмек.   § 22,23;     72­мешгъ.   (7,8,9 дж.) Янъы  мевзу. Ифадели  окъув Эгленджели  мешгъулиетлерни  беджермек ве слайд  узеринде чалышмакъ. Ифадели окъув  къаиделерини  менимсемек. Метин  узеринде чалышмакъ. Янъы  мевзу. Янъы  мевзу. Эгленджели  мешгъулиетлерни  беджермек ве слайд  узеринде чалышмакъ. Эгленджели  мешгъулиетлерни  беджермек ве слайд  узеринде чалышмакъ. Исимлерни   келишлерде  тюрлендирмек. Келиш   аффикслерини догъру  ишлетмек. Беджерильген  вазифенинъ  нетиджесини  бильдирмек. Метинни ифадели  окъумакъ ве агъзавий  икяе этмекни бильмек.  Исимлерни   келишлерде  тюрлендирмек. Келиш   аффикслерини догъру  ишлетмек. Башкъаларнынъ  фикирини динълемек ве  озь фикиринен  келиштирмек.  Мустакъиль ифадели  окъумакъ. Беджерильген  вазифенинъ  нетиджесини  бильдирмек. Исимлерни   келишлерде  тюрлендирмек. Келиш   аффикслерини догъру  ишлетмек. Беджерильген  вазифенинъ  нетиджесини  бильдирмек.  §  24;    2 дж. тизмек   70 с.  §  25;     77­мешгъ.  (1 сатыр)    §  26;    80­мешгъ.  (5,6 дж.) 44     45     46     47    48    49    50 Творительный падеж.  Ер келиши. Янъы  мевзу. Эгленджели  мешгъулиетлерни  беджермек ве слайд  узеринде чалышмакъ. Исимлерни   келишлерде  тюрлендирмек. Келиш   аффикслерини догъру  ишлетмек. Беджерильген  вазифенинъ  нетиджесини  бильдирмек. Предложный падеж. Чыкъыш келиши.  Лугъат диктанты Янъы  мевзу Эгленджели  мешгъулиетлерни  беджермек ве слайд  узеринде чалышмакъ.  Исимлерни   келишлерде  тюрлендирмек. Келиш   аффикслерини догъру  ишлетмек.  Къалыпта олгъан  сёзнинъ ерине башкъа   келишкен сёзни  къоймакъ. 7    §  27;   82­мешгъ.   (1 сатыр)  § 28;   84­мешгъ.   (1 сатыр) Джумлелерде  исимлернинъ  келишлерини  бельгилемек  ве  бильгилерини пекитмек.   Кечильген  мевзу  боюнджа  бильгилерини  пекитмек. Сёзлерни догъру  теляффуз этмек. Беджерильген  вазифенинъ  нетиджесини  бильдирмек. Грамматические задания. Эгленджели вазифелер. Нутукъ  инкишафы Эгленджели  мешгъулиетлерни  беджермек ве слайд  узеринде чалышмакъ. Метинни кочюрип язмакъ.  Незарет  иши №2   Списывание.          Багъчачыкъ».    «Багъчачыкъ». Кочюрип   язув.        (13с.) Работа над ошибками.  Хаталар устюнде иш. Нутукъ  инкишафы Кечильген мевзуларны   текрарламакъ ве  бильгилерини тешкермек.  Язув  алышкъанлыкъларыны  пеитме. Хаталарыны  бельгилемек. Беджерильген  вазифенинъ  нетиджесини  бильдирмек. Рассказ  «Ель ве кунеш». «Ель ве кунеш» икяеси. Ифадели  окъув Метин узеринде  чалышмакъ. Мустакъиль  ифаде окумакъ. Метинни ифадели  окъумакъ ве агъзавий  икяе этмекни бильмек. Башкъаларнынъ  фикирини динълемек ве  озь фикиринен  келиштирмек.     75 с. Рассказ «Балыкъ  авында». «Балыкъ авында»  икяеси. Ифадели  окъув Метин узеринде  чалышмакъ. Мустакъиль  ифаде окумакъ. Метинни ифадели  окъумакъ ве агъзавий  икяе этмекни бильмек. Башкъаларнынъ  фикирини динълемек ве  озь фикиринен  келиштирмек.     77 с. 51    52   53    54    55    56 В зоопарке. Айванат багъчасында. Нутукъ  инкишафы Айванат багъчасына  сеяат.  Оюн­пантомима:  Айванларнынъ арекетини  косьтермек.  (Айван, филь, шамек,  арслан, тильки, къаплан,  аюв, кийик, айнеджи,  дагъ, чёль). Ифадели  окъув Метин узеринде  чалышмакъ. Мустакъиль  ифаде окумакъ. Кийик айванларнынъ  адларыны бильмек. Кийик айванларнен ве  къушларнен   таныштырмакъ, кийик  айванларынынъ яшайышы акъкъында  талебелернинъ  бильгилерини  арттырмакъ. Ифадели окъув ве окъув  техникасыны инкишаф  этмек. 8       79 с.   Сёз байлыгъыны янъы  сёзлернен  зенгинлештирюв;  оларнынъ нутукъларыны  инкишаф эттирюв;  айванларгъа мераметлик  дуйгъусыны ашламакъ. Нутукъ инкишацы  севиесини отермек.    126 с. Стихотворение «Къыш  келе». Эшреф Шемьи­ заде. «Къыш келе» шиири.  Эшреф Шемьи­заде.  Предание «Къулакъсыз  Алим». Ривает «Къулакъсыз  Алим».  Народная сказка «Хан  ве йылан». Халкъ масалы «Хан ве  йылан». Суффиксы  принадлежности. Исимлерде мулькиет  аффикслери. Стихотворение  «Ветаным меним»  (Отрывок). Осман Амит. «Ветаным меним» шиири (Парча). Осман Амит. Ифадели  окъув Метин узеринде  чалышмакъ. Мустакъиль  ифаде окумакъ. Ифадели окъув ве окъув  техникасыны инкишаф  этмек. Нутукъ инкишафы  севиесини котермек.      Ифадели  окъув Метин узеринде  чалышмакъ. Мустакъиль  ифаде окумакъ. Метинни ифадели  окъумакъ ве агъзаий  икяе этмекни бильмек. Башкъаларнынъ  фикирини динълемек ве  озь фикиринен  келиштирмек. Янъы  мевзу Эгленджели  мешгъулиетлерни  беджермек ве слайд  узеринде чалышмакъ. Исимлерде мулькиет   аффикслерни  бельгилемек ве  бильгилерни пекитмек. Сёзлерни догъру   теляффуз этмек. Ифадели  окъув Метин узеринде  чалышмакъ. Мустакъиль  ифаде окумакъ. Ифадели окъув ве окъув  техникасыны инкишаф  этмек. Озь яшагъан ери  акъкъында тариф этмек,  озь фикирини   айтмакъны бильмек.  Ватангъа озь  дуйгъуларыны  анълатмакъ        84 с.   86с.    § 29, 30;     95­мешгъ.        94 с. 57     58     59     60     61    62    63 Сказка ««Эйиликке  кемлик япма».  Масал «Эйиликке  кемлик япма». Аффиксы сказуемости.  Хаберлик  аффикслери. Стихотворение «Алетлер сёйленелер». «Алетлер  сёйленелер»  шиири. Часть речи.  Глагол.  Сёз чешитлери.  Фииль.   Народные обычаи.  Традиции. Халкъ адетлери. Урф­ адетлеримиз. Глаголы совершенного и  несовершенного вида. Фииллерде мусбет ве  менфий шекиллери. Глагол. Времена глагола. Фииль акъкъында  малюмат. Фииллернинъ  заманлары.   Ифадели  окъув Метин узеринде  чалышмакъ. Мустакъиль  ифаде окумакъ. Метинни   ифадели   окъумакъ ве агъзавий  икяе этмекни  бильмек. Нутукъ инкишафы  севиесини котермек.            100с. 9 Янъы  мевзу Эгленджели  мешгъулиетлерни  беджермек ве слайд  узеринде чалышмакъ. Сёзлерде аффикслерни  айырды этмек ве  бильгилерни пекитмек. Сёзлерни догъру  теляффуз этмек. Ифадели  окъув Метин узеринде  чалышмакъ. Мустакъиль  ифаде окумакъ. Метинни   ифадели   окъумакъ ве агъзавий  икяе этмекни  бильмек.  Башкъаларнынъ  фикирини динълемек ве  озь фикиринен  келиштирмек.      §  35;   103­мешгъ.     (7,8,9 дж.)     111 с. Янъы  мевзу Фииль акъкъында  бильгилерини  активлештирмек.  Нутукъ  инкишафы Янъы  мевзу Янъы  мевзу Слайд узеринде   чалышмакъ ве халкъ  адетлери  акъкъында  бильгилерни  текрарламакъ. Эгленджели  мешгъулиетлерни  беджермек ве слайд  узеринде чалышмакъ. Фииль акъкъында  бильгилерни  активлештирмек.  Метинлерде чешит заман  фииллерни  бельгилемек. Джумледе фиильнинъ  ерини ве эмиетини  бильмек. Схемаларнен  чалышмагъа огренмек. Халкъ адетлери  акъкъында малюматны  менимсемек. Фииллернинъ мусбет ве  менфий шекиллерини  фаркъламагъа бильмек  ве оларны нутукъта  ишлетмек. Джумледе фиильнинъ  ерини ве эмиетини  бильмек. Чешит  заманларда фииллерни  фаркъламагъа бильмек  ве оларны нутукъта  ишлетмек. Таныш олмагъан сёзнинъ манасыны бильмек ве  нутукъта догъру  къулланмакъ.   §  36;   105­мешгъ.     (3,4 дж.)    Къонушма        медениетини, озюни  тутмагъа билюв  къаиделерине риает  этмек.  Беджерильген  вазифенинъ  нетиджесини  бильдирмек. Нутукъ  инкишафы севиесини  котермек. Таныш олмагъан сёзнинъ манасыны бильмек ве  нутукъта догъру  къулланмакъ. Энъ муим  меселелери акъъында  саде айтмакъны бильмек.    115 с.    § 37;   107­мешгъ.     (5,6 дж.)    § 38; 3 дж. тизмек 10 Ифадели  окъув Метин узеринде  чалышмакъ. Мустакъиль  ифаде окумакъ. Метинни   ифадели   окъумакъ ве агъзавий  икяе этмекни  бильмек. Башкъаларнынъ фикирини  динълемек ве озь  фикиринен келиштирмек.        118 с. Янъы  мевзу Фииль акъкъында  бильгилерни  активлештирмек.  Метинлерде кечкен заман  фииллерни  бельгилемек. Чешит заманларда  фииллерни  фаркъламагъа бильмек  ве оларны нутукъта  ишлетмек. Таныш олмагъан сёзнинъ  манасыны бильмек ве  нутукъта догъру  къулланмакъ. Энъ муим  меселелери акъъында  саде айтмакъны бильмек.         §  39;   107­мешгъ.    ( 3 дж.) Ифадели  окъув Метин узеринде  чалышмакъ. Мустакъиль  ифаде окумакъ. Ифадели окъув ве окъув  техникасыны инкишаф  этмек. Нутукъ инкишафы  севиесини котермек.     120 с.   64   65   66    67    68    69    70 Стихотворение «Тиземе  баргъанда». «Тиземе баргъанда»  шиири. Времена глагола.  Прошедшее время. Фииллернинъ заманлары. Кечкен заман фииллери. Стихотворение «Къырым чёлю». Осман Амит. «Къырым чёлю» шиири.  Осман Амит. Настоящее  время  глагола. Шимдики  заман  фииллери. Крымскотатарские  народные игры.  Къырымтатар миллий  оюнлар. Будущее время глагола. Келеджек заман  фииллери. Янъы  мевзу Эгленджели  мешгъулиетлерни  беджермек ве слайд  узеринде чалышмакъ. Нутукъ  инкишафы Слайд узеринде мевзунен  танышмакъ. Янъы  сёзлерни менимсемек (топ,  къушакъ, ташлар, таякъ,  ресим). Янъы  мевзу Эгленджели  мешгъулиетлерни  беджермек ве слайд  узеринде чалышмакъ. Чешит заманларда  фииллерни  фаркъламагъа бильмек  ве оларны нутукъта  ишлетмек. Талебелерни  къырымтатар халкъ  оюнларынен таныштырув. Беджерильген  вазифенинъ  нетиджесини  бильдирмек. Нутукъ  инкишафы севиесини  котермек. Къырымтатар миллий  оюнларны билип  ойнамакъ.   § 41;     115­мешгъ.    (1 дж.) Чешит заманларда  фииллерни  фаркъламагъа бильмек  ве оларны нутукъта  ишлетмек. Талебелерни  къырымтатар халкъ  агъыз  яратыджалыгъынен  таныштырув. Беджерильген  вазифенинъ  нетиджесини  бильдирмек. Нутукъ  инкишафы севиесини  котермек. Къонушув медениетине,  озюни тутмагъа билюв  къаиделерине риает  этмек.   § 42;    120­мешгъ.     134 с.   Частушки. Манелер. Ифадели  окъув Ифадели окъув  къаиделерини  менимсемек. 71    72    73   74    75     76    77 Медвежонок и дни  недели. Занимательный  урок. Аювчыкъ ве афта  куньлери. Эгленджели  дерс.  Путешествие в мир  растений. Осюмликлер алемине  сеяат.                           Музыкальные  инструменты. Чалгъы алетлери. Моя будущая профессия. Знакомство  с  профессиями.  Меним келеджек  зенаатым.                                                Хлеб – наше богатство.    Отьмек –  бизим  байлыгъымыз. Нутукъ  инкишафы Афта куньлеринен  таныштырмакъ. Куньлерни бильдирген  сёзлерни бильмек ве   нутукъта къулланмакъ  кереклер.  Коммуникатив вазифе:  Мектепте анги куньлерде барамыз? Анги куньлерде раатланамыз?  Джумаэртеси сен не  япаджакъсынъ? 11 Нутукъ  инкишафы  Чешит  осюмликлернен  таныштырмакъ:  (Тереклер, чалылар,  отлар, япракълы  осюмликлер, инеяпракълы осюмликлер);  Осюмликлерни   огренмек;  тереклернинъ,  чалыларнынъ,  отларнынъ  меселяларыны  кетирмеге бильмек.  Мевзугъа келишкен  суаллерни бермеге  кереклер, икяе этмек. Ресим узеринде иш. Чалгъы алетлери   акъкъында малюмат  бермек. Нутукъ  инкишафы Нутукъ  инкишафы Зенаатлар акъкъында  бильги бермек. Чешит  зенаатта  чалышкъанларгъа урьмет  ашламакъ. Презентация. Оюн:  Бу  алетлер  кимлерге керек   (балалар насыл зенааткъа нелер  келише, насыл иш  алетлери айталар). Нутукъ  инкишафы Ресим узеринде иш.  Отьмек акъкъында  малюмат бермек. Мевзугъа келишкен  суаллерни бермеге  кереклер, икяе этмек. «Осюмлик  дюньясы»  ресимини  сызмакъ. Чалгъы  алетлернинъ  ресмини  сызмакъ. Осюмликлер дюньясына  дуйгъулы мунасебетлер  шекиллендирмек, табиатта мукъайтлыкъ  арекетлерини  тербиелемек, экологик  медениетлерини тешкиль  этмек. Талебелернинъ агъзавий ве язма нутукъларыны  зенгинлештирмек,  инкишаф этмек. Дюньябакъышыны  зенгинлештирмек,  зенаатларгъа меракъ  ашлав. Белли бир иште  талебелернинъ  къабилиетлерини сынап  бакъув. Талебенинъ  дюньябакъышыны  кенишлетмек. Отьмек  къадрине етмесине  огретмек, ниметке урьмет ашламакъ. Отьмек  акъкъында  аталар  сёзлерини  тапып  язмакъ. Диктант. «Тертипсиз  бала».                   (18 с.)  Незарет  иши №3 Метинни диктант алтында  язмакъ. Работа над ошибками. Хаталар устюнде иш   Кечильген мевзуларны   текрарламакъ ве  бильгилерини тешкермек. Кечильген  мевзу  боюнджа  бильгилерини  пекитмек.  Язув  алышкъанлыкъларыны  пеитме. Хаталарыны  бельгилемек. Беджерильген  вазифенинъ  нетиджесини  бильдирмек. Беджерильген  вазифенинъ  нетиджесини  бильдирмек. 78    79     80     81     82     83 Народные праздники.  Наврез. Халкъ байрамлары.  Наврез. Нутукъ  инкишафы Халкъ адетлери  акъкъында бильгилерни  текрарламакъ.Слайдлар:  «Наврез», «Хыдырлез»,  «Дервиза». Халкъ адетлери  акъкъында малюматны  менимсемек. Къонушма медениетине,  озюни тутмагъа билюв  къаиделерине риает  этмек. Байрамларп  акъкъында  икяе этмек. 12 Дикие животные.  Кийик айванлар.  Нутукъ  инкишафы Лугъат, карточкалар  (айванларнынъ  адларынен), микрофон,  шаблонлар, айванларнынъ  ресимлери ярдымынен  мевзуны анълатмакъ. Кийик айванларынынъ  яшайышы акъкъында  талебелернинъ  бильгилерини  арттырмакъ. Талебелер кичик  достларымызгъа  мераметлик дуйгъусыны  ифаде этмекни бильмек. Рассказ «Къаплан ве  арслан».  «Къаплан ве арслан»  икяеси.  Стихотворение  «Истегим». «Истегим» шиири.  Предложение. Общие  сведения. Джумле акъкъында  малюмат. Повествовательное   предложение. Икяе джумлеси. Ифадели  оъув  Метин узеринде  чалышмакъ. Мустакъиль  ифаде окумакъ. Метинни   ифадели   окъумакъ ве агъзавий  икяе этмекни  бильмек. Башкъаларнынъ фикирини  динълемек ве озь  фикиринен келиштирмек.      136 с. Ифадели  окъув Метин узеринде  чалышмакъ. Мустакъиль  ифаде окумакъ. Метинни   ифадели   окъумакъ ве агъзавий  икяе этмекни  бильмек. Нутукъ инкишафы  севиесини котермек.   140 с. Янъы  мевзу Джумле акъкъында  малюматны анълатмакъ. Джумлелер устюнде  чалышмакъ. Джумлени  моделлештирмек. Берильген сёзлер,  ресимлер, схемалардан  файдаланып джумлелер  тизмек. Джумленинъ баш азаларыны бельгилемек. Янъы  мевзу Джумлелер устюнде  чалышмакъ. Джумлени  моделлештирмек. Чешит макъсады олгъан  джумлелерни анъламакъ, тизмеге ве къулланмагъа  бильмек. Мевзугъа келишкен  суаллерни бермеге  кереклер.      § 44;   126­мешгъ.    (4,5 дж.)         § 45;   Беджерильген  вазифенинъ  нетиджесини  бильдирмек. Нутукъ   инкишафы севиесиени  котермек. Беджерильген  вазифенинъ  нетиджесини  бильдирмек. Нутукъ  инкишафы севиесини  котермек. 84    85       86    87    88    89 Вопросительное  предложение.  Суаль джумлеси. Янъы  мевзу Джумлелер устюнде  чалышмакъ. Джумлени  моделлештирмек. Восклицательное  предложение. Нида  джумлеси. Янъы  мевзу Джумлелер устюнде  чалышмакъ. Джумлени  моделлештирмек. Чешит макъсады олгъан  джумлелерни анъламакъ, тизмеге ве къулланмагъа  бильмек. Мевзугъа келишкен  суаллерни бермеге  кереклер, икяе этмек. Чешит макъсады олгъан  джумлелерни анъламакъ, тизмеге ве къулланмагъа  бильмек.  Бири­бирине истекнен,  суальнен мураджаат   этмек, афу сорамагъа,  тешеккюр бильдирмек,  незакетли сёзлер  къулланмакъ. Беджерильген  вазифенинъ  нетиджесини  бильдирмек. Нутукъ  инкишафы севиесини  котермек. 13     § 45;   ???     § 45;   Мой день.  Меним иш  кунюм. Нутукъ  инкишафы Ресим узеринде иш. Иш­арекет не вакъыт ола:  саба, раатланмакъ, уйле,  урба киймек, юкъламакъ. Мевзугъа келишкен  суаллерни бермеге  кереклер, икяе этмек. Талебелернинъ агъзавий  ве язма нутукъларыны  зенгинлештирмек, инкишаф этмек.        150с. Акъикъий дост Нутукъ  инкишафы Акъикъий дост акъкъында субет.  Мевзугъа келишкен  суаллерни бермеге  кереклер, икяе этмек. Города Крыма.  Къырым шеэрлери. Нутукъ  инкишафы Нутукъ  инкишафы Правила дорожного  движения и дорожные  знаки. Ёл къаиделери ве  ишаретлер элифбеси. Къырым харитасынен    танышмакъ. Шеэр ве  койнинъ тарифи     акъкъында    бильгилерини  тешкермек,  текрарламакъ.   Слайд: «Къырым». Слайдлар ве джедвель  ярдымынен мевзуны  анълатмакъ. Къырым   шеэрлерининъ  адларыны   бильмек. Озь яшагъан кой    акъкъында икяе этмек.     Ватанымызгъа севги  ашламакъ. Ёл къаиделерини ве  ишаретлерини  менимсемек ве ёлда  догъру къулланмакъ. Талебенинъ  дюньябакъышыны  кенишлетмек. Акъикъий  достлукъ не олгъаныны  анълатмакъ.  Фикирни айтмагъа   огретюв; нутукъларыны  инкишаф этюв. Сёз  байлыгъыны артырув.  Икяе этмеге, мевзугъа  келишкен суаллер  бермеге бильмек. Мевзу боюнджа сёзлерни нутукъта фааль  къулланмаъ. Озь  достунынъ  портретини  язмакъ. Диалог  тизмек: Сен  къайда  яшайсынъ? Ёл кетишаты  ве учьфенер  ресимлерини  сызмакъ 90    91    92    93    94 Главные члены  предложения.  Подлежащее.  Джумленинъ баш  азалары. Муптеда. Главные члены  предложения.  Подлежащее. Сказуемое. Муптеда. Хабер.  Лугъат диктанты  Один дома. Эвде бир озю. Стихотворение «Баарь  сабасы». Энвер Селямет. «Баарь сабасы» шиири. Энвер Селямет. Главные члены  предложения.  Подлежащее. Сказуемое. Муптеда. Хабер.  Лугъат диктанты Янъы  мевзу Эгленджели  мешгъулиетлерни  беджермек ве слайд  узеринде чалышмакъ. Берильген сёзлер,  ресимлер, схемалардан  файдаланып джумлелер  тизмек. Джумленинъ  баш азаларыны бельгилемек. Метинде огренильген сёз чешитлерини ве  джумленинъ баш  азаларыны бельгилемек.   § 46;  133­мешгъ.     (3 дж.) ??? 14 Янъы  мевзу Эгленджели  мешгъулиетлерни  беджермек ве слайд  узеринде чалышмакъ. Берильген сёзлер,  ресимлер, схемалардан  файдаланып джумлелер  тизмек. Джумленинъ  баш азаларыны бельгилемек. Метинде огренильген сёз чешитлерини ве  джумленинъ баш  азаларыны бельгилемек.   § 46;  133­мешгъ.     (3 дж.) Нутукъ  инкишафы  Мевзу боюнджа анълатув:  эвде хавфсыз арекетнинъ  шекилленюви. Серникнен, газнен, ток  алетлеринен, сувнен  догъру къулланувгъа  огретюв. Хатрыны инкишаф этюв. Кыъыйн вакъиаларда  арекет этмекни бильмек.  Арекет этюв алыны  тербиелемек.    Ресим  сызмакъ. Ифадели  окъув Метин узеринде  чалышмакъ. Мустакъиль  ифаде окумакъ. Метинни   ифадели   окъумакъ ве агъзавий  икяе этмекни  бильмек. Нутукъ инкишафы  севиесини котермек.    149 с. Янъы  мевзу Эгленджели  мешгъулиетлерни  беджермек ве слайд  узеринде чалышмакъ. Берильген сёзлер,  ресимлер, схемалардан  файдаланып джумлелер  тизмек. Джумленинъ  баш азаларыны бельгилемек. Метинде огренильген сёз чешитлерини ве  джумленинъ баш  азаларыны бельгилемек.   § 46;  133­мешгъ.     (3 дж.) 95    96    97   98    99   100   101   102 Главные члены  предложения.  Подлежащее. Сказуемое. Муптеда. Хабер.  Лугъат диктанты В классе. Работа над  рисунком. Сыныфта.  Ресим  узеринде иш. Стихотворение «Ирадели Ильяс». «Ирадели Ильяс» шиири. Повторение  и  закрепление.  Текрарлав ве пекитюв  дерси.   Диктант  «Балыкълар  насыл яшайлар?».                               ( 19 с.)  Работа над ошибками.  Хаталар устюнде иш.  Здравствуй, лето!  Беседа.  Мераба, яз!  Субет. Подведение итогов. Нетиджелев дерси  Янъы  мевзу Эгленджели  мешгъулиетлерни  беджермек ве слайд  узеринде чалышмакъ. Берильген сёзлер,  ресимлер, схемалардан  файдаланып джумлелер  тизмек. Джумленинъ  баш азаларыны бельгилемек. Метинде огренильген сёз чешитлерини ве  джумленинъ баш  азаларыны бельгилемек.   § 46;  133­мешгъ.     (3 дж.) 15 Нутукъ  инкишафы Ресим узеринде иш.  Сыныф, мектеп  акъкъында янъв малюмат  бермек. Мевзугъа келишкен  суаллерни бермеге  кереклер, икяе этмек. Ифадели  окъув Метин узеринде  чалышмакъ. Мустакъиль  ифадели окъумакъ. Метинни   ифадели   окъумакъ ве агъзавий  икяе этмекни  бильмек. Беджерильген  вазифенинъ  нетиджесини  бильдирмек. Нутукъ  инкишафы севиесини  котермек. Нутукъ инкишафы  севиесини котермек.    151 с.       153 с. Кечильген мевзуларны   текрарламакъ ве  бильгилерини тешкермек.  Кечильген  мевзу  боюнджа  бильгилерини  пекитмек. Беджерильген  вазифенинъ  нетиджесини  бильдирмек.     § 47;  138­мешгъ.      Метинни диктант алтында  язмакъ.  Кечильген мевзу  боюнджа  бильгилерини  пекитмек.    Незаретиш и №4 Нутукъ  инкишафы Кечильген мевзуларны   текрарламакъ ве  бильгилерини тешкермек.  Нутукъ  инкишафы Яз акъкъында шиирни  ифадели окъумакъ.  Язув  алышкъанлыкъларыны  пеитме. Хаталарыны  бельгилемек. Ифадели окъув  алышкъанлыкъларыны   пекитмек. Пекитюв  дерси Кечильгенлерни  текрарлав. Берильген суаллерге  джевап бермек. Беджерильген  вазифенинъ  нетиджесини  бильдирмек. Беджерильген  вазифенинъ  нетиджесини  бильдирмек. Нутукъ инкишафы  севиесини котермек. Беджерильген  вазифенинъ  нетиджесини  бильдирмек.

КАЛЕНДАРНО-ТЕМАТИЧЕСКОЕ ПЛАНИРОВАНИЕ ПО КРЫМСКОТАТАРСКОМУ ЯЗЫКУ (3-4 КЛАССЫ)

КАЛЕНДАРНО-ТЕМАТИЧЕСКОЕ ПЛАНИРОВАНИЕ ПО КРЫМСКОТАТАРСКОМУ ЯЗЫКУ (3-4 КЛАССЫ)

КАЛЕНДАРНО-ТЕМАТИЧЕСКОЕ ПЛАНИРОВАНИЕ ПО КРЫМСКОТАТАРСКОМУ ЯЗЫКУ (3-4 КЛАССЫ)

КАЛЕНДАРНО-ТЕМАТИЧЕСКОЕ ПЛАНИРОВАНИЕ ПО КРЫМСКОТАТАРСКОМУ ЯЗЫКУ (3-4 КЛАССЫ)

КАЛЕНДАРНО-ТЕМАТИЧЕСКОЕ ПЛАНИРОВАНИЕ ПО КРЫМСКОТАТАРСКОМУ ЯЗЫКУ (3-4 КЛАССЫ)

КАЛЕНДАРНО-ТЕМАТИЧЕСКОЕ ПЛАНИРОВАНИЕ ПО КРЫМСКОТАТАРСКОМУ ЯЗЫКУ (3-4 КЛАССЫ)

КАЛЕНДАРНО-ТЕМАТИЧЕСКОЕ ПЛАНИРОВАНИЕ ПО КРЫМСКОТАТАРСКОМУ ЯЗЫКУ (3-4 КЛАССЫ)

КАЛЕНДАРНО-ТЕМАТИЧЕСКОЕ ПЛАНИРОВАНИЕ ПО КРЫМСКОТАТАРСКОМУ ЯЗЫКУ (3-4 КЛАССЫ)

КАЛЕНДАРНО-ТЕМАТИЧЕСКОЕ ПЛАНИРОВАНИЕ ПО КРЫМСКОТАТАРСКОМУ ЯЗЫКУ (3-4 КЛАССЫ)

КАЛЕНДАРНО-ТЕМАТИЧЕСКОЕ ПЛАНИРОВАНИЕ ПО КРЫМСКОТАТАРСКОМУ ЯЗЫКУ (3-4 КЛАССЫ)

КАЛЕНДАРНО-ТЕМАТИЧЕСКОЕ ПЛАНИРОВАНИЕ ПО КРЫМСКОТАТАРСКОМУ ЯЗЫКУ (3-4 КЛАССЫ)

КАЛЕНДАРНО-ТЕМАТИЧЕСКОЕ ПЛАНИРОВАНИЕ ПО КРЫМСКОТАТАРСКОМУ ЯЗЫКУ (3-4 КЛАССЫ)

КАЛЕНДАРНО-ТЕМАТИЧЕСКОЕ ПЛАНИРОВАНИЕ ПО КРЫМСКОТАТАРСКОМУ ЯЗЫКУ (3-4 КЛАССЫ)

КАЛЕНДАРНО-ТЕМАТИЧЕСКОЕ ПЛАНИРОВАНИЕ ПО КРЫМСКОТАТАРСКОМУ ЯЗЫКУ (3-4 КЛАССЫ)

КАЛЕНДАРНО-ТЕМАТИЧЕСКОЕ ПЛАНИРОВАНИЕ ПО КРЫМСКОТАТАРСКОМУ ЯЗЫКУ (3-4 КЛАССЫ)

КАЛЕНДАРНО-ТЕМАТИЧЕСКОЕ ПЛАНИРОВАНИЕ ПО КРЫМСКОТАТАРСКОМУ ЯЗЫКУ (3-4 КЛАССЫ)

КАЛЕНДАРНО-ТЕМАТИЧЕСКОЕ ПЛАНИРОВАНИЕ ПО КРЫМСКОТАТАРСКОМУ ЯЗЫКУ (3-4 КЛАССЫ)

КАЛЕНДАРНО-ТЕМАТИЧЕСКОЕ ПЛАНИРОВАНИЕ ПО КРЫМСКОТАТАРСКОМУ ЯЗЫКУ (3-4 КЛАССЫ)

КАЛЕНДАРНО-ТЕМАТИЧЕСКОЕ ПЛАНИРОВАНИЕ ПО КРЫМСКОТАТАРСКОМУ ЯЗЫКУ (3-4 КЛАССЫ)

КАЛЕНДАРНО-ТЕМАТИЧЕСКОЕ ПЛАНИРОВАНИЕ ПО КРЫМСКОТАТАРСКОМУ ЯЗЫКУ (3-4 КЛАССЫ)

КАЛЕНДАРНО-ТЕМАТИЧЕСКОЕ ПЛАНИРОВАНИЕ ПО КРЫМСКОТАТАРСКОМУ ЯЗЫКУ (3-4 КЛАССЫ)

КАЛЕНДАРНО-ТЕМАТИЧЕСКОЕ ПЛАНИРОВАНИЕ ПО КРЫМСКОТАТАРСКОМУ ЯЗЫКУ (3-4 КЛАССЫ)

КАЛЕНДАРНО-ТЕМАТИЧЕСКОЕ ПЛАНИРОВАНИЕ ПО КРЫМСКОТАТАРСКОМУ ЯЗЫКУ (3-4 КЛАССЫ)

КАЛЕНДАРНО-ТЕМАТИЧЕСКОЕ ПЛАНИРОВАНИЕ ПО КРЫМСКОТАТАРСКОМУ ЯЗЫКУ (3-4 КЛАССЫ)

КАЛЕНДАРНО-ТЕМАТИЧЕСКОЕ ПЛАНИРОВАНИЕ ПО КРЫМСКОТАТАРСКОМУ ЯЗЫКУ (3-4 КЛАССЫ)

КАЛЕНДАРНО-ТЕМАТИЧЕСКОЕ ПЛАНИРОВАНИЕ ПО КРЫМСКОТАТАРСКОМУ ЯЗЫКУ (3-4 КЛАССЫ)

КАЛЕНДАРНО-ТЕМАТИЧЕСКОЕ ПЛАНИРОВАНИЕ ПО КРЫМСКОТАТАРСКОМУ ЯЗЫКУ (3-4 КЛАССЫ)

КАЛЕНДАРНО-ТЕМАТИЧЕСКОЕ ПЛАНИРОВАНИЕ ПО КРЫМСКОТАТАРСКОМУ ЯЗЫКУ (3-4 КЛАССЫ)

КАЛЕНДАРНО-ТЕМАТИЧЕСКОЕ ПЛАНИРОВАНИЕ ПО КРЫМСКОТАТАРСКОМУ ЯЗЫКУ (3-4 КЛАССЫ)

КАЛЕНДАРНО-ТЕМАТИЧЕСКОЕ ПЛАНИРОВАНИЕ ПО КРЫМСКОТАТАРСКОМУ ЯЗЫКУ (3-4 КЛАССЫ)
Материалы на данной страницы взяты из открытых истончиков либо размещены пользователем в соответствии с договором-офертой сайта. Вы можете сообщить о нарушении.
17.02.2019