Конспект урока по крымскотатарскому языку на тему "Строчная и заглавная буква Б,б, обозначающая согласные звуки. Дикие птицы"(1 класс)
Оценка 5

Конспект урока по крымскотатарскому языку на тему "Строчная и заглавная буква Б,б, обозначающая согласные звуки. Дикие птицы"(1 класс)

Оценка 5
Разработки уроков
docx
русский язык
1 кл
05.05.2018
Конспект урока по крымскотатарскому языку на тему "Строчная и заглавная буква Б,б, обозначающая согласные звуки. Дикие птицы"(1 класс)
Цели урока: образовательные: формирование навыка правильного, плавного, сознательного, выразительного чтения слов с изучаемой буквой; осуществление звукового анализ слов; закрепление понятий «многозначные слова», обогащение и активизация словарного запаса; развивающие: создание условий для развития фонематического слуха, логического мышления, внимания, связной речи, познавательной активности; воспитательные: воспитание интереса к родному языку, к чтению детской художественной литературы.Конспект урока по крымскотатарскому языку на тему "Строчная и заглавная буква Б,б, обозначающая согласные звуки. Дикие птицы"
у 21 1кл.docx
Дата:05.03.2018г                       Урок №21                     Класс:1 Предмет: крымскотатарский язык                     Учитель: Аппазова Э.Н. Тема: Строчная и заглавная буква Б,б, обозначающая согласные звуки.  Дикие птицы. Мевзу: Б,б  арифи. Кийик къушлар. Макъсат: Б, б арифлерни язмагъа огретмек. Эджалар, сёзлер язув. Сес­эджа талиль  къабилиетлерини мукеммелештирмек. Дикъкъат, гьайрет, меракъ, язувда джыйнакълыкъ  тербиелемек.  Планируемые результаты: Предметные: научатся приводить примеры диких птиц. Регулятивные: осуществление учебных действий – организовывать рабочее место под  руководством учителя; оценка – выделять и формулировать то, что усвоено и что нужно  усвоить. Познавательные: общеучебные – самостоятельно выделять и формулировать  познавательную цель; предметные – уточнять и расширять представления о диких  птиц; логические – находить отличительные признаки диких животных. Коммуникативные: инициативное сотрудничество – ставить вопросы, обращаться за  помощью к одноклассникам; взаимодействие – строить высказывание. Личностные: нравственно­этическая ориентация – выражают позитивное отношение к  живой природе. Дерснинъ чешити: янъы дерс. Дерснинъ донатмасы: язув дефтери, ресимлер, джедвеллер, презентация, ноутбук,тахта.                                                    Дерснинъ кетишаты. Тешкилий дакъкъа. Таянч бильгилерини актуаллештирюв. Субет. – Окъув дерсинде насыл арифнен таныштыкъ? – О насыл сес бильдире? Оньнъ характеристикасыны беринъиз. Сёзнинъ сес­эджа талили. Сёзлер догъру тертите къоюлса тапмаджаны окъумакъ мумкюн. ,учалмай, бар къанаты бар, яталмай, аркъасы артындан бар, аягъы еталмай. джуйрюк  кьашкъа (Къанаты бар, учалмай, Аркъасы бар, яталмай, Аягъы бар, артындан Кьашкъа джуйрюк еталмай, (Балыкъ) «БАЛЫКЪ» сёзюни талиль этинъиз ве схемасыны тизинъиз. Дерснинъ мевзусыны ве макъсадыны еткизюв. Янъы мальземени анълатув.  Уфакъ б арифнинъ язылувыны талиль этюв ве анълатув. Уфакъ б ариф эки элементтен ибарет: овал ве узунлашкъан авукъ таячыкъ. Уфакъ б  арифни уфакъ а арифнит язгьан киби язмагьа башлаймыз. Овалны язмагъа битирген сонь,  догьру сызыкъ узюльмейип тёпедеки ара сатыр сызыкъгъадже девам этиле ве сагъ тарафкъа акъынтылы бурулувнен битириле.  «Ве­бир~ве­ве~эки» саювына языла. Пармакъ гимнастикасы, Балычыкълар. Балычыкълар ойнакълайлар  Темиз сувчыкъ ичинде, Эм топланалар, Эм дагъышалар, Къум ичине сакъланалар. Мустакъиль язув. Уфакъ б арифнен эджалар ве баба сёзюни язув. Физдакъкъа. Баш Б арифнинъ язылувыны талиль этюв ве анълатув. Баш Б ариф учь элементтен ибарет: ашада сол тарафкъа тёгерекленген узунлашкъан авукъ  таячыкъ, горизонталь бурулгъан таячыкътан ве сол ярыовалдан. Узунлашкъан авукъ  даячыкъны тёпедеки ара сатыр сызыгъындан язмагъа башлаймыз, иш сатырнынъ ашагьы  сызыгъынадже алып барамыз ве сол тарафкъа тёгереклеймиз. Экинджи элементни тёпели  ара сатыр сызыгьындан ашагьа язмагьа башлаймыз ве усттке сагъ тарафкъа тёгереклеп  тёпедеки ара сатыр сызыгъы устюнден язмагьа девам этемиз. Учюнджи элемент биринджи  элементнинъ ортасына якъын башлана, тёпеге сагъ тарафкъа тёгереклене ве ашагъа  ашадаки иш сатыргъадже девам этилип, биринджи элементке якъын тёгерекленип  битириле. «Бир­ве­ве­эки­ве­учь­ве» саювнен язмакъ мумкюм. Мустакъиль язув. Дефтердеки вазифелернен чалышув. 9. Баш Б арифни уфакъ б арифнен ве башкъа арифлернен берабер язув. 10. Анаграмманен чалышув. Сёзлер тиз ве окъу. АБКЪА БРЕБИ «БАКЪА», «БИВЕР» сёзлерни талиль этинъиз ве схемаларыны тизинъиз. У. Дерснинъ нетиджеси. , – Насыл арифнен таныш олдыкъ? – Оны язмакъ къыйынмы? – Даа нелер яптыкъ? АБКЪА БРЕБИ САНА УСТА

Конспект урока по крымскотатарскому языку на тему "Строчная и заглавная буква Б,б, обозначающая согласные звуки. Дикие птицы"(1 класс)

Конспект урока по крымскотатарскому языку на тему "Строчная и заглавная буква Б,б, обозначающая согласные звуки. Дикие птицы"(1 класс)

Конспект урока по крымскотатарскому языку на тему "Строчная и заглавная буква Б,б, обозначающая согласные звуки. Дикие птицы"(1 класс)

Конспект урока по крымскотатарскому языку на тему "Строчная и заглавная буква Б,б, обозначающая согласные звуки. Дикие птицы"(1 класс)

Конспект урока по крымскотатарскому языку на тему "Строчная и заглавная буква Б,б, обозначающая согласные звуки. Дикие птицы"(1 класс)

Конспект урока по крымскотатарскому языку на тему "Строчная и заглавная буква Б,б, обозначающая согласные звуки. Дикие птицы"(1 класс)
Скачать файл