Краткосрочное планирование урока на тему "Colours" (1 класс)
Оценка 4.6

Краткосрочное планирование урока на тему "Colours" (1 класс)

Оценка 4.6
Разработки уроков
docx
английский язык
1 кл
26.01.2018
Краткосрочное планирование урока на тему "Colours" (1 класс)
Урок составлен в рамках обновления содержания образования РК по теме "Colours" (сквозная тема- All about me), в котором использованы разные формы и методы работы на уроке. Присутствует работа в парах, предлагается работа в группе. В ходе работы по учебнику ставится цель развития речи детей.Краткосрочное планирование урока английского языка в рамках обновления содержания образования. Тема урока "Colours" из раздела (сквозной темы) "All about me"
Grade 1. All about me.docx
Краткосрочное планирование. Short­Term  Plan Grade: 1 Number of present:  absent: Term I Learning objectives Lesson title: Colours Unit 1. “All about me”   1.L3 recognize the spoken form of a limited range of everyday and classroom instructions 1.S1 make basic personal statements about people, objects and classroom routines  1.S3 pronounce familiar words and expressions intelligibly  1.UE3 use basic adjectives to describe people and things. Teacher name: Kamzina Gulnara Lesson objectives All learners will be able to: By the end of the  lesson…  Describe people and  things using basic adjectives with support  Recognize 3­4  names of colours (red, yellow, pink, green, purple, orange, blue)  colouring the pictures  Make basic personal statements “Hello”, “Hi”, “What is your name?”, “My name is…” “Nice to meet you! Good  buy”  Most learners will be able to:  Recognize 5­6  names of colours (red, yellow, pink, green, purple, orange, blue) colouring the pictures  Describe people and  things using basic adjectives with  little support Some learners will be able to:  Recognize all colors (red, yellow, pink, green, purple, orange, blue) colouring the pictures  Describe people and  things using basic adjectives without support  Make basic personal statement in pairs  Recognize names of colors.  Describe people and  things using basic adjectives  “Hello”, “Hi”, “What is your name?”, “My name is…” “Nice to meet you! Good bye!    What colour is…?  This is a … respect and tolerance to different points of view attentive listening collaboration skills  Previous  learning ­ ­ ­  Art  Music ­ productive team/pair work through following group  work rules healthy way of life ­  Greetings and names Assessment Criteria Useful classroom  language for dialogue: Values links  Cross­curricular links Plan of the lesson Planned timings Planned activities  Teacher’s actions Student’s actions Starter 10 min Hello, boys and girls! How are you?  Are you OK! Let’s sing and dance!  “Hello!”­ TPR Hello, teacher! I’m OK! Assessment Formative assessment ­applauds Communicativ e patterns  Whole class Resources https://www.youtu be.com/watch? v=tVlcKp3bWH8     Teacher  demonstrates  a short  dialogue with a glove puppet.  Hello, Kid! My name is Peggy!  What’s your name? Nice to meet  you! Good bye! Students  listen to the teacher.  Whole class Glove puppets Teacher prepares the students to the circle time.  Strategy “Washing machine” Differentiation by dialogue Students  form  inner and outer circles, ask and answer each other questions  “Hello”, “Hi”, “What is your  name?”, “My name is…” “Nice to  meet you! Good bye” Teacher­based assessment Mingle  peers Middle 20 min Teacher shows colored  balloons to  the students and  name the colours exemple Students  drill after the teacher  chorally  Whole class Balloons Teacher pre­ teaches the word  “rainbow”, showing a picture of a  rainbow and drilling it. Teacher offers  to listen to a song  about the colours and  order colour  cards according to the order they are  heard in the lyrics “Touching game” Differentiation by  grouping , pace Students repeat after the teacher. And  showing this word with gesture.  Whole class Picture  of a rainbow Students  listen to the  “Rainbow  song”, and order colour cards  according to the order they are heard in Whole class Rainbow song  http://www.youtu be.com/watch?  v=uTDJiPdz3L0

Краткосрочное планирование урока на тему "Colours" (1 класс)

Краткосрочное планирование урока на тему "Colours" (1 класс)

Краткосрочное планирование урока на тему "Colours" (1 класс)

Краткосрочное планирование урока на тему "Colours" (1 класс)
Материалы на данной страницы взяты из открытых истончиков либо размещены пользователем в соответствии с договором-офертой сайта. Вы можете сообщить о нарушении.
26.01.2018