План урока 7 класс
Оценка 4.9

План урока 7 класс

Оценка 4.9
Разработки уроков
docx
английский язык +1
7 кл
23.09.2019
План урока 7 класс
план урока 7 класс. план урока 7 класс. план урока 7 класс. план урока 7 класс. план урока 7 класс. план урока 7 класс. план урока 7 класс. план урока 7 класс. план урока 7 класс. план урока 7 класс. план урока 7 класс. план урока 7 класс.
230419 7v.docx
Unit of a long term plan Unit 8.  Healthy habits Date:23.04.2019 CLASS: 7 в Lesson title Learning objectives(s)  that this lesson is  contributing to  Level of thinking skills Methods:  Lesson objectives Short term plan. Lesson plan School: №3 Trainee's name: Azhembaeva Ayaulym Number present:  absent: Healthy lifestyle 7.R to read for general understanding 7.P to practice giving advice with should and shouldn`t Understanding, Application, Higher order thinking skills Discussion, explaining, question­answer, brainstorming, comparing,  giving information, group work. All learners will be able find and translate words. Most learners will be able correctly read and translate sentences. Some learners will be able express their thoughts Assessment criteria ICT Skills Cross­curricular links Correctly use grammatical knowledge. Read and understand the sentences. The ability to express their  thoughts. cards with words, papers with exercises. Kazakh language, Sport, Healthy Lifestyle. Planned timings  Beginning    5 min Plan Planned activities   Resources I.Organization moment: 1.Greeting.  ­Good afternoon? Glad to see you! How are you? ­Our today`s lesson will be in the form of competition. Let`s  share in groups. Give me one your thing and with their help I  will divide you into two groups. 2.Conversation with on duty: Check up the educational accessories. ­What date is it?  ­Who is absent today?  ­What problem has he (she)? ­Are you ready for the lesson? Let’s start!  3.Creation the language atmosphere What is the weather like today?  What season is it now?  Middle II. Phonetic drill:   25 min ­Please, have a look at the blackboard, please. I eat to live, but I don't live to eat ­Who can read the words? ­Thank you.  ­What does this sentence mean?  ­So, what shall we speak about?  ­Correctly, we’ll learn what should we do and eat to be healthy ­ Today in the lesson the other teachers will evaluate you. One right answer is one point. III. Brainstorming ­Today we`ll devote our lesson to reading, writing, speaking  about WHAT??? Have a look at these pictures and guess WHAT  ARE WE GOING TO SPEAK ABOUT? P: I think we are going to speak about smoking…….., alcohol  drinking……., taking drugs………., about regular meals……,  healthy food and going in for sports. ­ Yes of cause, you are right we are going to speak about health,  health problems and healthy lifestyle. And also we’ll speak about good and bad habits. Picture Picture ­ The next task is you should match the beginnings and the  endings of the proverbs and translate them. Cards An apple a day / is above wealth Good health / keeps a man healthy, wealthy and wise. Early to bed and early to rise / keeps the doctor away. Key:  An apple a day keeps the doctor away Good health is above wealth  Early to bed and early to rise makes a man healthy, wealthy and  wise  ­I give you paper with text. Read and answer the questions. Paper with text ­Put the following words in the correct column:  smoking, go to bed early, healthy diet, do sports, eating sweets,  drinking alcohol, eating breakfast, taking drugs, sleeping too  much or too little, regular meals, getting up early, eating fast  food, exercising, taking vitamins, having regular check­up Key Good habits ­go to bed early, healthy diet, do sports, eating  breakfast, regular meals, getting up early, exercising, taking  vitamins, having regular check­up Bad habits ­ smoking, eating sweets, drinking alcohol, eating  breakfast, taking drugs, sleeping too much or too little, eating  fast food ­Good job! As you know about good and bad habits it is the  time do the next task. You should do your healthy eating food pyramid. Clear sheet and card with  words Picture and  words End 5 min Give assessment. ­Let`s find which group won today’s lesson. For this we invite  our teachers. ­Thank you! Today you did a great job. Congratulate you! Reflection. ­ That ends our lesson today. You all did a great job. Let's  discuss our lesson. To evaluate today's lesson I will ask you a  few questions. ­ Did you like today's lesson? ­ What difficulties did today's lesson have for you? ­ What did you like today's lesson?   Hometask: write essay about your lifestyle. Methodologist:_____  __________Ibraeva A.A School teacher: ___ ______ Turdukhanova.Zh.T Assessment: _                   _________________

План урока 7 класс

План урока 7 класс

План урока 7 класс

План урока 7 класс

План урока 7 класс

План урока 7 класс

План урока 7 класс

План урока 7 класс
Материалы на данной страницы взяты из открытых истончиков либо размещены пользователем в соответствии с договором-офертой сайта. Вы можете сообщить о нарушении.
23.09.2019