Разработка открытого урока английского языка по обновленной программе ''Spring time in Kazakhstan'' (1 класс)
Оценка 5

Разработка открытого урока английского языка по обновленной программе ''Spring time in Kazakhstan'' (1 класс)

Оценка 5
Разработки уроков
docx
английский язык
1 кл
11.05.2017
Разработка открытого урока английского языка по обновленной программе ''Spring time in Kazakhstan'' (1 класс)
spring time in KZ.docx
Lesson plan Unit 6 Traditions and  folklore Topic:  I can help/Springtime in  Kazakhstan                         School: 19 Date:   Teacher name:  CLASS:1   D Number  present: Learning  objectives   absent: 1. S: pronounce basic words and expressions intelligibly about animals: a cat, a dog,a horse,a cow,a chick,a  hen Lesson  objectives 2. L: recognize short instructions for basic activities of  animals spoken slowly and distinctly: ''I can..I  can't.....'' 3. L: recognize short instructions for basic activities  of  animals spoken slowly and distinctly''Can you.....? Yes it can/No,it can't All  learners  will  be  able  to: ­indicate pictures when hearing the words ­recognise farm's animals according to pictures ­recognise activities to pictures Most learners  will  be  able  to: ­pronounce correctly key words ­reply yes/no to teacher’s concept checking questions ­know what animals can/can't do Some learners  will  be  able  to: ­know some words about animals ­reply ful yes/no with support ­recognise activities with teacher support   Resources Gestures of teacher  Section Beginning 2 m Course of the lesson Activities Warming­up  /  Greeting  Good morning! Greet each other! Good morning! Nice to meet you!  How are you? Are you fine?Yes,No Are you happy?Yes,No Are you sleepy?Yes,No Slide Presentation Video about hen's activities Pictures on the blackboard  Pupils'book  диск /Дорожка  35   3  min 3min 2 min Vocabulary 1 min    2 min 2 min 5 min Start­ up activity 1.Phonetic drills: ­words on sounds Cc [k],ck [k],Hh[h], 2.Teacher tells students that they are going to watch the video and the task is to elicit  what they are talking about. 3.Say and repeat a poem: Can you jump,jump,jump? Can you run,run,run? Can you dance,dance,dance? Can you swim,swim,swim? I can sing,sing,sing I can climb,climb,climb I can't fly 3.Who wants to sit?   ­I can dance.What can do? Modeling  Teacher says :Open your book p.59 ex 2   Is it a school? No Is it a pencil box?No Is it farm? Yes Recasting  Ex 2 p.59 ­Look at Tom's farm.Match the animals and the words. a. a horse b. a dog c.cat d.duck e.hen f.  a chick Drilling  Ex 3 p. 59 ­Listen.What animal can you hear? Ex 4 p.59 ­What animal can fly?  A duck, a chick ­What animal can swim? A dog  ­What animal can run fast?  A horse ­What animal can climb? A cat ­What animal can   jump high?a  dog ­what animal can;t fly? A horse, a cat,a  dog,a cow Pictures on the blackboard  3 min 2 min 5 min  ­What animal can't jump high? A cow ­What animal can't swim?a cow TPR: 2.Panda ''I can.....''3.Hockey  Pockey.4. Fixing  ­Teacher asks :Pupils, Get on your  glasses .I can see a house. What animals can you    see?    Pupils answer: I can see....              1.rabbit 2.horse 3.dog 4.cat 5.duck 6.cow  7.chick 8.hen ­Teacher takes out some of  pictures.Teacher asks: What animal can't you see? Pupil says: I can't see...... Formative Assesment: Topic:Springtime in Kazakhstan Learning objective: L-recognise with support names of animals and names of activities recognise the spoken form of a little range of activities Level of thinking skills:Knowledge and comprehension.Application Assesment criteria: identify common names of animals Identify activities the animals can do Task :Look at the pictures. Put in order you hear the information.Write the numbers. -A cat can jump.(number 1) -A dog can jump. (number 2) -A chick can sing (number 3) - A duck can't climb (number 4) -A horse can run fast (number 5) End 4 m  ­A bird can fly (number 6)  Wrap ­  up Students evaluate the lesson  card demonstrating progress Learners give feedback of the lesson,  demonstrating  ''full coloured snowdrop'' if they have no difficulties with  understanding new materials; ''partly  coloured flower'' if they have some  problems and ''no coloured'' – if they didn't understand. Reflection Use the space below to reflect on your lesson. Answer the most relevant questions from the box on the  left about your lesson.   Summary evaluation What two things went really well (consider both teaching and learning)? 1: 2: What two things would have improved the lesson (consider both teaching and learning)?

Разработка открытого урока английского языка по обновленной программе ''Spring time in Kazakhstan'' (1 класс)

Разработка открытого урока английского языка по обновленной программе ''Spring time in Kazakhstan'' (1 класс)

Разработка открытого урока английского языка по обновленной программе ''Spring time in Kazakhstan'' (1 класс)

Разработка открытого урока английского языка по обновленной программе ''Spring time in Kazakhstan'' (1 класс)

Разработка открытого урока английского языка по обновленной программе ''Spring time in Kazakhstan'' (1 класс)

Разработка открытого урока английского языка по обновленной программе ''Spring time in Kazakhstan'' (1 класс)

Разработка открытого урока английского языка по обновленной программе ''Spring time in Kazakhstan'' (1 класс)

Разработка открытого урока английского языка по обновленной программе ''Spring time in Kazakhstan'' (1 класс)

Разработка открытого урока английского языка по обновленной программе ''Spring time in Kazakhstan'' (1 класс)

Разработка открытого урока английского языка по обновленной программе ''Spring time in Kazakhstan'' (1 класс)

Разработка открытого урока английского языка по обновленной программе ''Spring time in Kazakhstan'' (1 класс)

Разработка открытого урока английского языка по обновленной программе ''Spring time in Kazakhstan'' (1 класс)
Материалы на данной страницы взяты из открытых истончиков либо размещены пользователем в соответствии с договором-офертой сайта. Вы можете сообщить о нарушении.
11.05.2017