Разработка урока английского языка для 2 класса на тему "Where is it from?"
Оценка 4.7

Разработка урока английского языка для 2 класса на тему "Where is it from?"

Оценка 4.7
Разработки уроков
docx
английский язык
2 кл
02.04.2017
Разработка урока английского языка для 2 класса на тему "Where is it  from?"
Цель урока развитие навыков понимания иностранной речи на слух.Научить детей рассказывать о флаге своей страны, воспитание патриотических чувств, любовь к родине. Расширение кругозора. Дать представление о стране изучаемого языка. Дети узнают флаги стран и описывают их цвет. Знакомятся с интерактивной географической картой. Задания посильные.
план урока where is it from 2 г.docx
Unit 4:  The world around us School: Chaganskaya  Date:  Differentiation – how do you  plan to give more support? How  do you plan to challenge the  Grade: 2  more able learners? Theme of the lesson:    Where’s it from? Teacher name: Gubasheva Gulbar Shamratovna Assessment – how  are you planning to check learners’  Number present:   learning? Health and safety check ICT links absent:  Learning objectives(s) that this  Differentiation is provided by  lesson is contributing to individual support 2.L1 understand a range of short basic supported classroom  instructions 2.L3 understand the main points of short, slow and carefully  articulated talk on routine and familiar topics features such as colour and number 2.R3 read and follow with considerable support simple, words,  phrases and sentences on familiar and general topics and familiar  instructions for classroom activities  2.S3 understand the main points of short, slow and carefully  articulated talk on routine and familiar topics features such as colour and number 2.L5 identify missing phonemes in incomplete words Reflection Were the lesson  objectives/learning objectives  realistic? Did all learners  achieve the LO? If not, why? Did my planned differentiation  work well? Did I stick to  timings? What changes did I  make from my plan and why? Summary evaluation Lesson objectives What two things went really well (consider both teaching and learning)? 1. 2. What two things would have improved the lesson (consider both teaching and learning)? 1 2 What have I learned from this lesson about the class or  achievements/difficulties of individuals that will inform my next lesson? Success criteria 1.2. All learners will be able to: can to talk about ability and permission  Most learners will be able to: make up a dialogue  understand familiar instructions for classroom activities  Some learners will be able to: use all structures correctly Learners have met the learning objective   if they can:  understand the main points of short talk Value links Cross curricular links ICT skills Previous learning Respect Social studies, etiquette  Using videos Reading Signs Plan Time Planned activities  Resources Beginning 5­7 m Organizational moment Teacher greets students; students respond to greeting and  take their places. Hello! My name is… What is your name? How are you? I am fine, thank you. Warming up  This is a window That is a door This is a sailing That is a floor You find interactive maps for  children at  http://mrnussbaum.com/geogra phy/

Разработка урока английского языка для 2 класса на тему "Where is it from?"

Разработка урока английского языка для 2 класса на тему "Where is it  from?"
Материалы на данной страницы взяты из открытых истончиков либо размещены пользователем в соответствии с договором-офертой сайта. Вы можете сообщить о нарушении.
02.04.2017