School days
Оценка 4.7

School days

Оценка 4.7
Разработки уроков
docx
английский язык
7 кл
02.11.2017
School days
материал составлен по обновленной программе это - краткосрочное планирование урока которая состоит из групповых работ и работ парных которое способствует сплоченности класса и вообщем детей . Такие работы интересны для детей у них появляется интерес к уроку и к обучении в общем а так же очень удобно нам учителям при выставлений оценок
PLAN SHORT TERM SHIRIN - копия (2).docx
Day 4: Planning and resources Session 3: Medium- and short-term planning (2) Handout4: Short term plan blank template Shorttermplan Lessonplan Before beginning, refer to your medium term plan. Your lesson plans should be developed from this, making any adjustments necessary in the light of recent  teaching and learning. Unit of a long term plan Date: CLASS:  Lesson title School days School:  Teacher name: Number present:  absent: Learning objectives(s) that this lesson is contributing to (link to the Subject  programme) 2L.2 recognize with considerable support an increasing range of common personal question  2S.3 use a limited range of basic wards phrases and short sentences to describe objects, activities and  classroom  routins 2W.7 spell some familiar high – frequency words accurately during guided writing activities  Lesson objectives All of  the student: Can name things in the classroom. Can give short answers to personal questions. Most of the students: Can name things in the classroom. Can give FULL answers to personal questions. Some of the student: Can describe classroom . Assessment criteria Task:   1) Answer the personal questions about your School Day 2) TELL about THEIR classroom 3) Write the names of classroom objectives Day 4: Planning and resources Session 3: Medium- and short-term planning (2) Handout4: Short term plan blank template Language objective Identifying language objectives (only for non­language subjects) including the examples of key words and  phrases. Subject­specific vocabularyandterminology. Useful classroom language for dialogue/writing:  Discussion points: Can you say why…? Writing prompts: The world community perceives our country as s positive example of a spiritual word and consent. Math Around school Values links  Cross­curricular links Previous learning Plan Planned timings Planned activities (replace the notes below with your planned activities) Resources Start Warm up: “Snow ball” Questions about school: 1) Is your school big? 2) Is there sport ground? 3) How many classrooms in your school? 4) Do you wear school uniform? 5) How many floors are there in your school? Descriptor: Give short answer to general questions and full answer to the special  questions? Middle Show the pictures and ask questions about them. 1) What is it? Day 4: Planning and resources Session 3: Medium- and short-term planning (2) Handout4: Short term plan blank template Is it chair? 2) 3) How many chairs are there? 4) Are there any pictures on the wall? 5) Can you describe your classroom? Descriptor: Look at the pictures and answer the questions Group work: Write the name of objects in the right place: Blackboard                                 Picture  Chair                                          Window Wall                                           Door Desk                                         Floor Table Descriptor: Working in group, put the pictures in the right order and write the name OF  objectives End Feedback: Triangle – 5                   Circle   ­   4                   Square – 3 Day 4: Planning and resources Session 3: Medium- and short-term planning (2) Handout4: Short term plan blank template Additional information Differentiation – how do you plan to give  more support? How do you plan to challenge  the more able learners? Use songs, flashcard, smiles to support my weak pupils. Encourage with stimulating and  motivating adjectives to my active pupils.  Assessment – how are you planning to check learners’ learning? Health and safety check Encourage  with only positive adjectives which  stimulate them.  ­ Work with the SMART board not more than 10  minutes. ­ Monitor classroom space when students start  moving around ­ Use water based markers Day 4: Planning and resources Session 3: Medium- and short-term planning (2) Handout4: Short term plan blank template Reflection Were the lesson  objectives/learning objectives  realistic?  Did all the learners achieve  thelesson objectives/ learning  objectives? If not, why? Did my planned differentiation  work well?  Did I stick to timings? What changes did I make from  my plan and why? Day 4: Planning and resources Session 3: Medium- and short-term planning (2) Handout4: Short term plan blank template Summary evaluation What two things went really well (consider both teaching and learning)? 1: 2: What two things would have improved the lesson (consider both teaching and learning)? 1:  2: What have I learned from this lesson about the class orindividuals that will inform my next lesson?

School days

School days

School days

School days

School days

School days

School days

School days

School days

School days

School days

School days
Материалы на данной страницы взяты из открытых истончиков либо размещены пользователем в соответствии с договором-офертой сайта. Вы можете сообщить о нарушении.
02.11.2017