Конспект урока по английскому языку в 1 классе на тему "We are here"
Оценка 4.9

Конспект урока по английскому языку в 1 классе на тему "We are here"

Оценка 4.9
Разработки уроков
docx
английский язык
1 кл
08.05.2018
Конспект урока по английскому языку в 1 классе на тему "We are here"
Object: English Date: 12.12.17 Form: 1 “B” Lesson № 27 Theme of the lesson We are here. General aims To develop speaking skills in Kazakh and English. To enlarge vocabulary. Results of educating Students will develop their speaking and will enlarge vocabulary. Main ideas Learning to think critically. New approaches to teaching and learning. Methods Learning to think critically. Group work. New approaches to teaching and learning. Resources Active board, cards, assessment papers. The courses Teachers actions Pupils actions Time Organizational moment Good afternoon my dear pupils! Good afternoon, teacher! 2 Warm up Answer to my questions. What’s your name? How are you? How old are you? Where are you from? Will answer the questions. 3 Presentation I want divide you for two groups. Numbers: even number and odd number. I think they’ll great to each other. 3 Practice Picture work. Answers to teacher questions Speaing. Will answer the questions of teacher. Will answer the questions of teacher in Kazakh and English. Will share their ideas. 20 Evaluation Picture work. Now answer to my questions. What colour is? Will answer the questions of teacher in Kazakh and English. 8 Assessment Assessment for learning. Feedback. Will take their suitable marks. 3 Home task review Will write home task to their diary. 1Object: English Date: 12.12.17 Form: 1 “B” Lesson № 27 Theme of the lesson We are here. General aims To develop speaking skills in Kazakh and English. To enlarge vocabulary. Results of educating Students will develop their speaking and will enlarge vocabulary.
конспект.docx
Form: 1 “B” Date: 12.12.17 We are here. To develop speaking skills in Kazakh and English. To enlarge vocabulary. Students will develop their speaking and will enlarge vocabulary.  Learning to think critically.  New approaches to teaching and learning. Lesson № 27  Learning to think critically.  Group work. New approaches to teaching and learning. Active board, cards, assessment papers. Teachers actions Good afternoon my dear pupils!      Pupils actions Good afternoon, teacher! Time 2 Object: English Theme of the lesson General aims Results of educating Main ideas Methods  Resources The courses Organizational  moment  Warm up Presentation Practice Answer to my questions. What’s your name? How are you?  How old are you? Where are you  from? I want divide you for two groups.  Numbers: even number and odd  number. Will answer the questions. I think they’ll great to each  other. Picture work. Answers to teacher questions  Will answer the questions of  teacher. Speaing. Will answer the questions of  teacher in Kazakh and English. Will share their ideas. Evaluation Picture work. Now answer to my questions. What colour is? Will answer the questions of  teacher in Kazakh and English. Assessment Assessment for learning. Feedback. Home task review Will take their suitable marks. Will write home task to their  diary. Тема урока: “We are here”. Самоанализ урока  “We are here”. 3 3 20 8 3 1 Цели урока: Развивать языковые навыки на казахском и английском языках. Задачи урока: Активизировать лексику по теме; Продолжать обучать монологическому высказыванию и диалогической речи; Поддерживать дух толерантности, принимая во внимание другие точки зрения; Развивать критическое мышление. Методы: Научиться критически мыслить.Групповая работа. Новые подходы к обучению и  обучению. Класс: 1б Количество учащихся: 12. Присутствовало:11 человек. Организационный момент урока начался со знакомства, речевой зарядки, определения темы и целей урока. На уроке были реализованы следующие принципы: Принцип активности – все учащиеся были активны на уроке. Принцип наглядности Принцип развивающего обучения Принцип доступности и посильности Принцип целостного представления о мире  Каждый вид наглядности использовался для более доступного восприятия речи учителя и развития  навыка монологического высказывания. Принцип систематичности и последовательности формирования знаний, умений и навыков  соблюдался правильно, был правильный переход от простых заданий к сложным. Все виды речевой  деятельности развивались в равной степени. Развитие учащихся на уроке осуществлялось в полной мере, были задействованы все учащиеся, в  том числе и слабоуспевающие. Отобранное содержание урока, оборудование урока, организация активной мыслительной  деятельности учащихся на всех этапах урока, индивидуальные, групповые организации учебной  деятельности обучающихся, применение словесных, визуальных методов, работа с интерактивной  доской, наглядным материалом способствовали достижению образовательных целей урока,  стимулировали познавательные интересы учащихся. Особый аспект на уроке был  полиязычие: учащиеся отвечали на вопросы на трех языках. Учащиеся на уроке были активны, внимательны, работоспособны. Я считаю, что выбранная форма  организации учебной деятельности школьников была достаточно эффективной. Были соблюдены с  моей стороны нормы педагогической этики и такта, культура общения «учитель ­ ученик. В конце урока была использована рефлексия: яблоня. Итог урока был подведен. Поставленные задачи оказались в основном решены. Перегрузки  учащихся как физической, так и психической, не было благодаря смене видов деятельности и форм работы.

Конспект урока по английскому языку в 1 классе на тему "We are here"

Конспект урока по английскому языку в 1 классе на тему "We are here"

Конспект урока по английскому языку в 1 классе на тему "We are here"

Конспект урока по английскому языку в 1 классе на тему "We are here"
Материалы на данной страницы взяты из открытых истончиков либо размещены пользователем в соответствии с договором-офертой сайта. Вы можете сообщить о нарушении.
08.05.2018