Краткосрочный план по английскому языку 1 класс.
Оценка 4.9

Краткосрочный план по английскому языку 1 класс.

Оценка 4.9
Разработки курсов
docx
английский язык
1 кл
29.01.2017
Краткосрочный план по английскому языку 1 класс.
Краткосрочный план по английскому языку 1 класса составлен по обнавленной программе.Он очень доступный, интересный план.Пригодиться для всех учителей которые преподоют 1 классе,по обновленной программе.В план написан подробно,есть свой плюсы для учителя.Написан как урок оценивается в форматимвном виде.И рефлексия,обратная связь,ожидаемый результат.Краткосрочный план.
ПЛАН 1 КЛАССLet’s play 2.docx
Lesson: 15  Let’s play  Date:  Class:  Learning  objectives: Lesson  objectives: Previous  learning Planned  timings Beginning 2 min 2 min Middle 14 min Short term plan School:  Teacher:  Number present:  absent: All learners will be able to:  To answer questions  To participate in the game actively Most learners will be able to:  Listen and follow instructions with teachers support Some learners will be able to:  Perform instructions without teachers support. Learners will have prior knowledge of some of the vocabulary associated with animals, weather,family Resources https://www.youtube.c om/watch? v=YJyNoFkud6g&list =RDYJyNoFkud6g#t= 2  cards for dividing  into groups, flashcards https://www.youtub e.com/watch? v=UmfEMWaJ-Qg Plan Planned activities Warm­up activity: (W) Family song. Start up activity: Let’s play. Today at our lesson we are going to play a game. Let’s divide and play. Please think about the  name of your team and choose a captain. For each  correct answer I will give you a point. You should  have minimum six points to win.    1. Translate: –Translate from English into Russian. (Mountain, forest, plain)  2. Count from 1­10. – Chain activity. Each learner  calls a number and turns.  3. “Bingo game”. Each group are given a sheet of  paper with table of animals. They should listen to  teacher and cross out. (horse, duck, hen, cow,  dog,  cat). 4. Look at the pictures and name: (hot, cold,  sunny, snowy, rainy, cloudy, windy) 5. Answer: What colour is it? 6. Answer: How old are you? ­ Each member of the 1 min 14 min End 2 min team should answer the question.  7. Answer: What’s this? ( pictures with – father,  mother, sister, brother, grandmother, grandfather) 8. Listen to your teacher and do. (Open the book.  Close the book. Open the door. Close the door.  Listen. Look. Write. Read a book) Conclusion. Counting of points. (W) Energizer: “The chicken Dance” Work in activity book. Activity book Signal cards (red,  green)    ­  up   .  (I) (F) Wrap  ­ Ребята скажите, как вы сегодня чувствовали  себя на уроке? «Светофор» Используйте цвета светофора как визуальное  средство для отображения понимания. Например: •У учеников есть красные, и зеленые  карточки, которые они кладут на свою парту,  либо поднимают в воздух. (красная = не понимаю,  зеленая = все предельно понятно) •Ученики оценивают себя, используя цвета  светофора. Lesson: 15  Let’s play  Date: 29.12.16 Class: 1 Learning  objectives: Lesson  objectives: Previous  learning Planned  timings Beginning 2 min 2 min Middle 14 min Short term plan School:  M.Auyezov Teacher:  Number present:  absent: All learners will be able to:  To answer questions  To participate in the game actively Most learners will be able to:  Listen and follow instructions with teachers support Some learners will be able to:  Perform instructions without teachers support. Learners will have prior knowledge of some of the vocabulary associated with animals, weather,family Plan Planned activities Warm­up activity: (W) Family song. Start up activity: Let’s play. Today at our lesson we are going to play a game. Let’s divide and play. Please think about the  name of your team and choose a captain. For each  correct answer I will give you a point. You should  have minimum six points to win.    1. Translate: –Translate from English into Russian. (Mountain, forest, plain)  2. Count from 1­10. – Chain activity. Each learner  calls a number and turns.  3. “Bingo game”. Each group are given a sheet of  paper with table of animals. They should listen to  teacher and cross out. (horse, duck, hen, cow,  dog,  Resources https://www.youtube.c om/watch? v=YJyNoFkud6g&list =RDYJyNoFkud6g#t= 2  cards for dividing  into groups, flashcards https://www.youtub e.com/watch? v=UmfEMWaJ-Qg cat). 4. Look at the pictures and name: (hot, cold,  sunny, snowy, rainy, cloudy, windy) 5. Answer: What colour is it? 6. Answer: How old are you? ­ Each member of the  team should answer the question.  7. Answer: What’s this? ( pictures with – father,  mother, sister, brother, grandmother, grandfather) 8. Listen to your teacher and do. (Open the book.  Close the book. Open the door. Close the door.  Listen. Look. Write. Read a book) Conclusion. Counting of points. (W) Energizer: “The chicken Dance” Work in activity book. Activity book    ­  up   .  (I) (F) Wrap Ss are given 2 apples and asked to tick one of them  on the apple tree. Signal cards (red,  green) 1 min 14 min End 2 min  I liked and understood the lesson  I didn’t like and understand the lesson Differentiation – how do you plan to give more support?  How do you plan to  challenge the more able  learners? Giving thinking time Reflection Were the lesson  objectives/learning objectives  realistic?  What did the learners learn  today?  What was the learning  Assessment – how are you  planning to check learners’  learning? Cross­curricular links Health and safety check ICT links Values links Through observation in group Math,  Kazakh,  Use the space below to reflect on your lesson. Answer the  most relevant questions from the box on the left about your  lesson.   The learning objectives realistic were realistic.  The children learnt about weather.  The atmosphere of the lesson was friendly.  Children worked in a group. atmosphere like?  Did my planned  differentiation work well?  Did I stick to timings? What  changes did I make from my  plan and why? Summary evaluation What two things went really well (consider both teaching and learning)? 1: their pronunciation was good 2: The children were very active during the lesson. What two things would have improved the lesson (consider both teaching and learning)? 1: Some pupils had difficulty in pronounced words  2:Pupuls  answer all questions What have I learned from this lesson about the class or individuals that will inform my next  lesson? In the next lesson I should prepare more interesting games

Краткосрочный план по английскому языку 1 класс.

Краткосрочный план по английскому языку 1 класс.

Краткосрочный план по английскому языку 1 класс.

Краткосрочный план по английскому языку 1 класс.

Краткосрочный план по английскому языку 1 класс.

Краткосрочный план по английскому языку 1 класс.

Краткосрочный план по английскому языку 1 класс.

Краткосрочный план по английскому языку 1 класс.

Краткосрочный план по английскому языку 1 класс.

Краткосрочный план по английскому языку 1 класс.
Материалы на данной страницы взяты из открытых истончиков либо размещены пользователем в соответствии с договором-офертой сайта. Вы можете сообщить о нарушении.
29.01.2017