Уруок тиэмэтэ::
Мин дойдум – олоцхо дойдута..
Уруок тиибэ:
Хатылааьын. Барбыты чиҥэтии.
Тиэмэ5э уруок миэстэтэ:
Тиэмэ5э 3-с уруок.
Цель учителя:
создать условия формировании
Цель учащихся:
Уерэнээччи кэтээн керер, толкуйдуур, истэр, керер-билэр дьо5урун сайыннарыы
Планируемые результаты:
Тустаах уерэх предметин уерэтии тумугэ (Предметные) Саныыр санаатын сааьылаан ейденумтуетук, тиийимтиэтик этэр, бэйэ сацатын хонтуруолланар, тылын-еьун сыаналанар, ал5астарын булар.Бэриллибит ыйытыыга тиэкистэн хоруйу булар, аа5ар.
Уерэх сатабылларын сайыннарыы (Метапредметные):
Бэйэни сайыннарар салайынар сатабыл (Регулятивные УУД): уруок тиэмэтин, сыалын туруоруу
Билэр-керер, сурун уерэнэр сатабыл (Познавательные УУД): тиэкистэн ыйытыыга хоруйу таба булуу; куолаан улэ5э тумугу оцоруу.
Бодоруьар сатабыл (Коммуникативные УУД): Бииргэ үлэлиир сатабылы сайыннарыы;
Үтүө сыһыаннаах бодоруһууну олохсутуу
Ытык ейдебуллэри иитии (Личностные): тус бэйэ санаатын этэ уерэнии, бэйэтин кыа5ын, билиитин сатаан туттар.
Уруокка туттуллар тэрил: учебник,аа5ар кинигэлэр быыстапкалара, презентация.
Учууталга:
Саха тылын быьаарыылаах кылгас тылдьыта. Дь.,Бичик, 1994, 20010
Уерэнээччигэ:
Литература аа5ыыта, 1кылаас: уерэх кинигэтэ/ Л.В.Захарова, У.М.Флегонтова – Дь..: Бичик, 2017 г.
Тема работы учителя:
Смысловое чтение – фундамент всех обозначенных в стандарте метапредметных, предметных и личностных результатов. Это способность человека к осмыслению письменных текстов и рефлексии на них, к использованию их содержания для достижения собственных целей, развития знаний и возможностей, для активного участия в жизни общества.
Критерии смыслового чтения:
- умение определять тему и главную мысль текста;
- умение составлять план текста;
- умение восстанавливать последовательность событий;
- умение отвечать на вопросы по содержанию текста;
- умение определять тип, стиль текста;
- умение объяснять новые (незнакомые) слова (сочетания слов), опираясь на контекст;
- умение устно выказывать свое отношение к тексту или описываемым событиям на основе собственных знаний.
Группы читательских умений
- ориентация в содержании текста и понимание его целостного смысла;
- нахождение информации;
- сопоставлять различные точки зрения;
- соотносить позицию автора с собственной
точкой зрения.
МБОУ «СНОШ им.В.Г.Павлов аатынан
Сунтаар начаалынай оскуолата»
Литературнай аа5ыы
уруогун проега
БӨЛӨ5ҮНЭН ҮЛЭ5Э
СИНГАПУРСКАЙ
СТРУКТУРАНЫ ТУһАНЫЫ.
:
Данилова
Елизавета Петровна
1 «г» класс
2019с.Ыам ыйа.
© ООО «Знанио»
С вами с 2009 года.