«Математика – еліне саяхат» 1 сынып
Оценка 4.6

«Математика – еліне саяхат» 1 сынып

Оценка 4.6
Разработки уроков
docx
информатика +1
1 кл
13.05.2017
«Математика – еліне саяхат» 1 сынып
а) Математикалық диктант 4 + 3 = 5 + 4 = 3 + 6 = 10 – 4 = 8 – 4 = 9 – 5 = ә) Математикалық тест 4 + 3 9, 10, 7 10 – 3 7, 8, 9 5 + 4 8, 9, 10 6 + 3 8, 6, 4 9 – 2 5, 6, 7 6 – 3 4, 3, 5 б) «Бауырсақ» ертегісінің сахналық қойылымы: Кел, тыңдайық ертегі, Естіген жанды елтеді. Талай ғажап оқиға, Қызық сырын шертеді.Түлкі: оңай құтала алмасың, менің тапсырмамды орында. Түлкінің тапсырмасы: Кел, балалар, ойнайық Ойнайық та, ойлайық Қандай сұрақ болса да Таппай оны қоймайық.
ведомость 2015.docx
Ведомость итогов административных нулевых срезов 2015-2016 учебный год среза учебный год ФИ ученика Оценка нулевого школа _____________ предмет_________________ класс ________________ Оценка за 2014-2015 № 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 Кол-во уч-ся Выполнили работу Кол-во «5» Кол-во «4» Кол-во «3» Кол-во «2» % качества % успеваемости ФИО учителя ________________________________ Образование ___________________ Стаж ________________________ Категория ____________________ Когда прошли последние курсы, по какой теме ________________________________________________________________________________________ ________________________________________________________________________________________ Текстовый анализ контрольного среза. Качество знаний учащихся в сравнении с итогами года___________________________________________________________________________________ ________________________________________________________________________ Хорошо усвоенные темы____________________________________________________________ ________________________________________________________________________________________ ________________________________________________________________________________________ ________________________________________________________________________________________ ________________________________________________________________________________________ ________________________________________________________________________________________ ________________________________________________________________________________________ ________________________________________________________________________________________ ________________________________ Этому способствовало (использование форм, методов работы или совершенство контроля и т.д.) ________________________________________________________________________________________ ________________________________________________________________________________________ ________________________________________________________________________________________ ________________________________________________________________________________________ ________________________________________________________________________________________ ________________________________________________________________________________________ ________________________________________________________________________________________ ________________________________________________________________________________________ ________________________________________________________________________________________ ______________ Плохо усвоены темы ______________________________________________________________ ________________________________________________________________________________________ ________________________________________________________________________________________ ________________________________________________________________________________________ ________________________________________________________________________________________ ________________________________________________________________________________________ ________________________________________________________________________________________ _______________________________________ Причины_______________________________________________________________________________ ________________________________________________________________________________________ ________________________________________________________________________________________ ________________________________________________________________________________________ ________________________________________________________________________________________ ________________________________________________________________________________________ ________________________________________ Что необходимо предпринять для устранения, выявленных пробелов______________________ ________________________________________________________________________________________ ________________________________________________________________________________________ ________________________________________________________________________________________ ________________________________________________________________________________________ ________________________________________________________________________________________ ________________________________________________________________________________________ 2015-2016 оқу жылының нөлдік бақылау үзіктерінің ведомосы бағасы Жылдық бақылау бағасы жұмысының мектеп__________________ пән_____________ сынып___________ № Оқушының тегі, аты Нөлдік бақылау жұмысының 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 Оқушылар саны Жұмысты орындады «5» саны «4» саны «3» саны «2» саны сапасы: үлгерімі: Мұғалімнің аты-жөні________________________ Білімі_________________________ Еңбек өтілі _______________________________ Санаты___________________________ Қашан ақырғы рет курстан өтті, қандай тақырып бойынша ___________________________________________________________________________ ___________________________________________________________________________ ____________ Бақылау үзігінің мәтіндік талдауы Өткен жылдық бақылау жұмысының сапасымен салыстыру ________________________________________________________________________________________ ________________________________________________________________________________________ ________________________________________________________________________________________ Жақсы менгерілген тақырыптар ________________________________________________________________________________________ ________________________________________________________________________________________ ________________________________________________________________________________________ ________________________________________________________________________________________ ________________________________________________________________________________________ ________________________________________________________________________________________ ________________________________________________________________________________________ Оған мүмкіндік туғызған (жұмыс нысандарын, әдістерін пайдалану немесе бақылаудың жетілуі және т.б.) ________________________________________________________________________________________ ________________________________________________________________________________________ ________________________________________________________________________________________ ________________________________________________________________________________________ ________________________________________________________________________________________ ________________________________________________________________________________________ ________________________________________________________________________________________ ________________________________________________________________________________________ Нашар менгерілген тақырыптар ________________________________________________________________________________________ ________________________________________________________________________________________ ________________________________________________________________________________________ ________________________________________________________________________________________ ________________________________________________________________________________________ ________________________________________________________________________________________ ________________________________________________________________________________________ _______________________________ Себебі________________________________________________________________________________ ________________________________________________________________________________________ ________________________________________________________________________________________ ________________________________________________________________________________________ ________________________________________________________________________________________ ________________________________________________________________________________________ _ Анықталған мәселелерді шешу жолдары ________________________________________________________________________________________ ________________________________________________________________________________________ ________________________________________________________________________________________ ________________________________________________________________________________________ ________________________________________________________________________________________ ________________________________________________________________________________________ ________________________________________________________________________________________

«Математика – еліне саяхат» 1 сынып

«Математика – еліне саяхат» 1 сынып

«Математика – еліне саяхат» 1 сынып

«Математика – еліне саяхат» 1 сынып

«Математика – еліне саяхат» 1 сынып

«Математика – еліне саяхат» 1 сынып

«Математика – еліне саяхат» 1 сынып

«Математика – еліне саяхат» 1 сынып

«Математика – еліне саяхат» 1 сынып

«Математика – еліне саяхат» 1 сынып
Материалы на данной страницы взяты из открытых истончиков либо размещены пользователем в соответствии с договором-офертой сайта. Вы можете сообщить о нарушении.
13.05.2017