Очик дарслар
Оценка 4.8

Очик дарслар

Оценка 4.8
Занимательные материалы +3
pptx
математика
5 кл—7 кл
24.06.2019
Очик дарслар
Публикация является частью публикации:
OCHIQ DARS 5 sinf matematika.pptx

Очик дарслар

Очик дарслар
Tasdiqlayman_____________                                                                                                          maktab direktori  D.X.Magrupova  96- MAKTABINING MATEMATIKA FANI O’QITUVCHISI Tuxtabayeva Muattarning ISHLANMASI “Sonning taqribiy qiymati . Sonlarni yaxlitlashga doir misollar yechish” 5 –sinfda MAVZUSIDAGI OCHIQ DARS Tasdiqlayman_____________                                                                                                         maktab direktori  D.X.Magrupova 96- MAKTABINING MATEMATIKA FANI O’QITUVCHISI Tuxtabayeva Muattarning 5 –sinfda “Sonning taqribiy qiymati . Sonlarni yaxlitlashga doir misollar yechish” MAVZUSIDAGI OCHIQ DARS

Очик дарслар

Очик дарслар
Darsning maqsadi: Sana : 21.02.2019 Ta’limiy: O‘quvchilarga  o’nli  kasrlarni taqqoslash va  yaxlitlashni , ular son nurida  joylashishi haqida bilim berish va  ko’nikmalar hosil qilish. Tarbiyaviy:O’quvchilarni   komil inson etib tarbiyalash   va tartib­intizomga doimo  rioya etishga   o’rgatish. Rivojlantiruvchi:  O‘quvchilarning  mantiqiy fikrlash  qobilyatini o’stirish,  diqqat va xotirani   rivojlantirish.. Darsning maqsadi:Ta’limiy: O‘quvchilarga  o’nli kasrlarni taqqoslash va yaxlitlashni , ular son nurida joylashishi haqida bilim berish va ko’nikmalar hosil qilish.

Очик дарслар

Очик дарслар
Darsning vazifalari    Mavzuga  oid  materiallar  bilan  ishlash  uchun   alohida  kichik  guruh  ajratish,   jamoa  bilan  suhbat  o`tkazib  o`quvchilarning   mavzuga  oid  bilimlarini  o`rganish,    suhbat  munozara  orqali  o`quvchilarning   mavzu  yuzasidan  xulosa   chiqarishlariga  va  chiqarilgan  xulosani  mohiyatini  tushunishlariga  erishish.    Ular  bilimini  o`zlari  orqali  baholash. Kutilayotgan natijalar: ichida mavzuni O`qituvchi:-O`quvchilarning oldin olgan bilimlari asosida ularning faolligi oshiriladi. Qisqa vaqt o`quvchilar o`zlashtirishga erishadi. O`quvchilarning mustaqil o`rganishi, fikrlashi, darslikdan manbaalar bilan ishlashi uchun imkoniyat yaratib, dars vazifalarini amalga oshiradi. barcha tashqari O`quvchi: -Olgan bilimlarini yangi bilimlar bilan boyitadi, fikrlaydi, mushohada qiladi. Jamoa bilan va yakka tartibda ishlashni o`rganadi, nutqi rivojlanadi,olgan bilimi asosida jamoa xulosasini ayta oladi. Chiqarilgan mantiqan noto`g`riligini anglab yetadi. xulosani yoki to`g`ri Darsning vazifalari O`qituvchi:-O`quvchilarning oldin olgan bilimlari asosida ularning faolligi oshiriladi. Qisqa vaqt ichida mavzuni barcha o`quvchilar o`zlashtirishga erishadi. O`quvchilarning mustaqil o`rganishi, fikrlashi, darslikdan tashqari manbaalar bilan ishlashi uchun imkoniyat yaratib, dars vazifalarini amalga oshiradi.

Очик дарслар

Очик дарслар
Dars uslubi Dars usuli Dars tipi Yangi bilimlar va tushunchalar hosil qilish va o‘zlashtirish darsi Ko‘rgazmali- amaliy Suhbat, bahs, test sinovi, guruhlarga bo‘lib ishlash, xotira mashqi Dars jihozi: Tarqatma materiallar: Kompyuter, proyektor, slaydlar, reklama roligi, test kartochkalari. Dars jihozi: Tarqatma materiallar: Kompyuter, proyektor, slaydlar, reklama roligi, test kartochkalari.

Очик дарслар

Очик дарслар
O`TGAN MAVZUNI MUSTAHKAMLASH 1. 400+40+3=4*100+4*10+3*1  ­  qaysi sonning xona qo`shiluvchilari  yig`indisi ko`rinishidagi yozuvi bo`ladi? A)   400403                          B) 443                    C) 4043         D) 40043              E) 4434 2. Sonlardan qaysi biri katta (>) : 6317 mi yoki 10056 mi? A)  6317>10056                          B) 6317<10056                      C)  10056=6317     D) 10056>6317 3. Sonlardan qaysi biri kichik (<) 9876 mi yoki 9786 mi ? A)   9876<9786                          B) 9786<9876           C) 9876>9786     D)  9786=9876 4. Quyidagi sonlardan qaysi biri katta ? A)  445                          B) 436                     C) 455      D) 460   E) 406 5. Quyidagi sonlardan qaysi biri kichik ? A)   1789                         B) 1897                 C) 1796       D) 1798      E) 1898

Очик дарслар

Очик дарслар
O’nli  kasrlarni o’sib borish tartibida  joylashtiring   .                                             a)1,708; 0,98; 4,708; 13,2; 7,613; 0,99; 1,123 b)0,02; 3,02 ; 0302; 0202; 0,0302; 20,3

Очик дарслар

Очик дарслар
Mustaqil ish : 14-misol: Sonlarni taqqoslang a)3,573 va 3,581 b)8,605 va 8,59 c)7,299 va 7,3 d) 6,504 va 6,505 g) 4,8 va 4,801 a)3,573 <3,581        b)8,605 > 8,59         c)7,299 <  7,3        d) 6,504 < 6,505        g)  4,8 > 4,801

Очик дарслар

Очик дарслар
MUSTAHKAMLASH Miqdorlarni taqqoslang:  a) 98,52m > 65,39m b) 149,63 < 150,08 c) 3,55 c <3,61 c d) 6,781 soat > 6,718 soat e) 0,605 t < 691,3 kg f) 4,572 km <4671,3m g) 3,835ga > 383,7 a h) 7,521 litr < 7538sm 3

Очик дарслар

Очик дарслар
5­sinf. Matematika kursi mavzulari yuzasidan olgan bilim, ko`nikma, malaka  va kompetensiyalarni aniqlashda  piza test topshiriqlarini qo`llash .          .

Очик дарслар

Очик дарслар
☻ o’rnida qanday son  yashiringanini toping   ☻ +   +6=   +  ☻ A)2 B)3  C)4  D)5  E)6  ☻ ☻ ☻ ☻  +   +  3+3+6 = 3+3+3+3

Очик дарслар

Очик дарслар
Ko’paytma qanday son bilan  tugaydi 1∙ 2 ∙3 ∙4 ∙5 ∙… ∙11 ∙12? A)2 В)8 C)0 D)1 Е)5 1 ∙ 2 ∙ 3 ∙ 4 ∙ 5 ∙… ∙ 10 ∙ 11 ∙ 12 = ……..0

Очик дарслар

Очик дарслар
Rasmda nechta kvadratchalar  bor? А)1 В)2 С)4 Д)6 Е)8

Очик дарслар

Очик дарслар
Agar bu shaklni ong  tomonga yarim burilishga  bursak qaysi shakl hosil  bo’ladi?

Очик дарслар

Очик дарслар
Chivinda 6 oyog’i, o’rgamchakda — 8ta  oyog’i bor . Agar ikki o’rgamchak va ikki  chivinning oyoqlari birgalikda 10 ta qush  oyog’i va ikkita hayvon oyoqlari  yig’indisiga teng bo’lsa, qaysi hayvon  oyoqlariga teng bo’ladi А)2 mushuk  Б)3 sichqon В)4 olmaxon Г) 5 quyon  Д) 6 kuchuk 2 * 8+6 * 2 = 2 * 10+2 *

Очик дарслар

Очик дарслар
Bahrom  bir sonni tanladi, uni  7ga bo’ldi, keyin 7ga qo’shdi, а  natijani 7ga ko’paytirdi , Natija  77 chiqsa Bahrom qanday son  tanlagan?   А)7  B) 11  C) 17  D) 28  E)77

Очик дарслар

Очик дарслар
Doirachalar o’rniga  «+»,»­» ishoralarini shunday   qo’yingki, natijada  tenglik to’g’ri bo’lsin. 38     26     45     13 = 44 48     17     2     9 = 24   18     7     34     45 = 0      57     28     19     37 = 103  HAMMASI KO'NGILDAGIDEK KETAYAPTI,QOYIL.

Очик дарслар

Очик дарслар
Natija eng kam chiqishi  uchun ifodaga bir  juft  qavslarni qo’ysak ifodaning  eng kichik qiymati nechaga  teng bo’ladi  2010:10+2010:201+2010*0 ? А) 2010  Б) 201  В) 211 Г)100,5  Д) 0

Очик дарслар

Очик дарслар
Birinchi rasmda 4 raqamining  2  ko’zgida ko’rinishi aks etgan .  Ko’zgularning aynan shu holatida ?  belgisi o’rnida 5 soni qanday  ko’rinishda bo’ladi?

Очик дарслар

Очик дарслар
BO'G'IRSOQQA TO'G'RI YO'LNI TANLASHGA YORDAM BERING 50 +24 ­60 +49 *4 * :7 1­24 : *6 *9 ­10 ­21 54 +30 :9 54 54 +7 :10 +9

Очик дарслар

Очик дарслар
UYGA VAZIFA

Очик дарслар

Очик дарслар
Xulosa
Материалы на данной страницы взяты из открытых истончиков либо размещены пользователем в соответствии с договором-офертой сайта. Вы можете сообщить о нарушении.
24.06.2019