Логотип «Знанио»
Логотип «Знанио»
  • Иконка профиля Войти в кабинет
  • Иконка медиатека Медиатека Иконка добавления материала
  • Иконка курсы Курсы
  • Иконка сертификация Сертификация
  • Иконка мероприятия Мероприятия
  • Иконка конкурсы Конкурсы
  • Иконка собрания Собрания
  • Иконка классные часы Классные часы
  • Иконка новости Новости
  • Иконка членства Ваше членство
Логотип «Знанио»
  • Иконка профиля Войти в кабинет
  • Иконка медиатека Медиатека Иконка публикации на сайте
  • Иконка курсы Курсы
  • Иконка сертификация Сертификация
  • Иконка мероприятия Мероприятия
  • Иконка конкурсы Конкурсы
  • Иконка собрания Собрания
  • Иконка классные часы Классные часы
  • Иконка новости Новости
  • Иконка членства Ваше членство
Добавить материал

и получить 10 документов
и свидетельство автора

Аватар пользователя

КАБИЛОВА КУЗИГУЛ ФАЗИЛОВНА

Публикации
Опубликовано
Обложка для материала Bolalar bog`chasida sahanalashtirish faoliyatini o‘tkazish vaqti belgilanmagan. Ushbu faoliyat pedagogik faoliyatdan kelib chiqib tashkil etiladi, boshqa mashg`ulotlarga chegaralangan tartibda qo`shilishi (musiqa, tasviriy san`at va x.k.), shuningdek haftalik o‘quv jadvalining badiiy adabiyot va atrof olam bilan tanishish mashg`ulotlarida rejalashtiriladi.
Bolalar bog`chasida sahanalashtirish faoliyatini o‘tkazish vaqti belgilanmagan. Ushbu faoliyat pedagogik faoliyatdan kelib chiqib tashkil etiladi, boshqa mashg`ulotlarga chegaralangan tartibda qo`shilishi (musiqa, tasviriy san`at va x.k.), shuningdek haftalik o‘quv jadvalining badiiy adabiyot va atrof olam bilan tanishish mashg`ulotlarida rejalashtiriladi.
  • pptx
  • 22.05.2022
Аватар пользователя
Опубликовано
Обложка для материала Pedagog odobi umuminsoniy va milliy axloqning qonuniyatlari, vazifalari, tamoyillari, tushunchalari, talablari, mezonlarini ta’lim-tarbiya jarayonida oydinlashtirib, pedagogning ta’lim oluvchilar, kasbdoshlari, ota-onalar, ta’lim muassasasi rahbarlari bilan munosabatlarida namoyon bo‘ladigan kasbiy-axloqiy xususiyatlari yig‘indisidir. Pedagog odobi eng avvalo, tarbiyachi va tarbiyalanuvchilarning o‘zaro munosabatlarida namoyon bo‘ladi.
Pedagog odobi umuminsoniy va milliy axloqning qonuniyatlari, vazifalari, tamoyillari, tushunchalari, talablari, mezonlarini ta’lim-tarbiya jarayonida oydinlashtirib, pedagogning ta’lim oluvchilar, kasbdoshlari, ota-onalar, ta’lim muassasasi rahbarlari bilan munosabatlarida namoyon bo‘ladigan kasbiy-axloqiy xususiyatlari yig‘indisidir. Pedagog odobi eng avvalo, tarbiyachi va tarbiyalanuvchilarning o‘zaro munosabatlarida namoyon bo‘ladi.
  • pptx
  • 22.05.2022
Аватар пользователя
Опубликовано
Обложка для материала Ertalik  bayramlarni  tashkil  qilishda  nazariy  bilimlarini  amaliyotda  qulay  bilish, ularning  natijasini  tahlil  qilish  va  uni  tashkil  etishga    qo’yiladigan  pedagogik  va milliy  talablar.
Ertalik  bayramlarni  tashkil  qilishda  nazariy  bilimlarini  amaliyotda  qulay  bilish, ularning  natijasini  tahlil  qilish  va  uni  tashkil  etishga    qo’yiladigan  pedagogik  va milliy  talablar.
  • pptx
  • 22.05.2022
Аватар пользователя
Опубликовано
Обложка для материала Atrof -muhitni muhofaza qilish kimyoviy elementlar quyosh nuri bir qator kimyoviy reaktsiyalarga uchraydi va natijada tutun, tuman va tutun aralashmasi paydo bo'ladi. Zarrachalar kabi ifloslantiruvchi moddalarni ko'rishimiz mumkin bo'lsa -da, sog'ligimiz uchun zararli bo'lgan boshqa moddalar ko'rinmas bo'lib qoladi.
Atrof -muhitni muhofaza qilish kimyoviy elementlar quyosh nuri bir qator kimyoviy reaktsiyalarga uchraydi va natijada tutun, tuman va tutun aralashmasi paydo bo'ladi. Zarrachalar kabi ifloslantiruvchi moddalarni ko'rishimiz mumkin bo'lsa -da, sog'ligimiz uchun zararli bo'lgan boshqa moddalar ko'rinmas bo'lib qoladi.
  • pptx
  • 14.05.2022
Аватар пользователя
Опубликовано
Обложка для материала Ekologik muammo – tabiat komponentlarining (tog jinsi, rel'ef, iqlim, suv, havo, o’simlik, hayvonot) rivojini, atrof-muhitni va ekologik tizimni salbiy jihatdan o’zgarishidir.
Ekologik muammo – tabiat komponentlarining (tog jinsi, rel'ef, iqlim, suv, havo, o’simlik, hayvonot) rivojini, atrof-muhitni va ekologik tizimni salbiy jihatdan o’zgarishidir.
  • ppt
  • 14.05.2022
Аватар пользователя
Опубликовано
Обложка для материала Pedagogikada metod — pedagog va ta’lim oluvchining (bolaning) ma’lum ta’lim-tarbiyaviy natijasi: bilimlarni egallash, malaka va ko‘nikmalarni hosil qilish, qobiliyatlarni o‘stirish, axloqiy sifatlar, xulq odatlarni shakllantirishga erishish uchun yo‘llangan hamkorlikdagi faoliyatining usulidir
Pedagogikada metod — pedagog va ta’lim oluvchining (bolaning) ma’lum ta’lim-tarbiyaviy natijasi: bilimlarni egallash, malaka va ko‘nikmalarni hosil qilish, qobiliyatlarni o‘stirish, axloqiy sifatlar, xulq odatlarni shakllantirishga erishish uchun yo‘llangan hamkorlikdagi faoliyatining usulidir
  • ppt
  • 14.05.2022
Аватар пользователя
Опубликовано
Обложка для материала Talabalarga atmosferaning tabiatdagi ahamiyati va uning tirik organizmlarga ta`siri, atmosferani ifloslantiruvchi manbalar, atmosfera ifloslanishining biologik-gigienik, iqtisodiy va ijtimoiy oqibatlari, atmosfera ifloslanishiga qarshi kurash yo`llari va usullari
Talabalarga atmosferaning tabiatdagi ahamiyati va uning tirik organizmlarga ta`siri, atmosferani ifloslantiruvchi manbalar, atmosfera ifloslanishining biologik-gigienik, iqtisodiy va ijtimoiy oqibatlari, atmosfera ifloslanishiga qarshi kurash yo`llari va usullari
  • ppt
  • 14.05.2022
Аватар пользователя
Опубликовано
Обложка для материала Tabiatni muhofaza qilish - landshaftning bir butunligi, tabiiy komponentlarning o‘zaro muvozanatini muhofaza qilishga qaratilgan. Landshaftlarni muhofaza qilishning juda ko‘p shakllari mavjud. Bular: qo‘riqxonalar, zakazniklar, rezervatlar, xalq bog‘lar idan iborat. Tabiatni muhofaza qilish ayrim hududlarda tabiiy kompleksni (landshaftlarni) o‘z holicha maxsus rejim bilan qo‘riqlashni ham talab qiladi.
Tabiatni muhofaza qilish - landshaftning bir butunligi, tabiiy komponentlarning o‘zaro muvozanatini muhofaza qilishga qaratilgan. Landshaftlarni muhofaza qilishning juda ko‘p shakllari mavjud. Bular: qo‘riqxonalar, zakazniklar, rezervatlar, xalq bog‘lar idan iborat. Tabiatni muhofaza qilish ayrim hududlarda tabiiy kompleksni (landshaftlarni) o‘z holicha maxsus rejim bilan qo‘riqlashni ham talab qiladi.
  • pptx
  • 14.05.2022
Аватар пользователя
© ООО «Знанио»

С вами с 2009 года. Изображение возрастные ограничения 12+

О портале

  • Сведения об организации
  • Пользовательское
    соглашение
  • Политика конфиденциальности
  • Политика персональных данных
  • Проверка документов
  • Обратная связь
  • Рекламодателям
  • Сообщить о нарушении
  • Центр поддержки

Мы в соцсетях

  • Вконтакте
  • Одноклассники
  • Фейсбук
  • Инстаграм
  • Ютьюб
  • Изображение образовательная лицензия Образовательная лицензия №5257 от 09.09.2020 (Л035-01253-67/00192487)
  • Изображение свидетельство правообладателя товарного знака Свидетельство правообладателя товарного знака 11.01.2017
Мы используем Cookies

Продолжая использовать наш сайт, вы соглашаетесь с политикой использования Cookies. Это файлы в браузере, которые помогают нам сделать ваш опыт взаимодействия с сайтом удобнее.