Дарс ишланма 5 синфларга
Оценка 5

Дарс ишланма 5 синфларга

Оценка 5
Разработки уроков
doc
математика
5 кл
24.06.2019
Дарс ишланма 5 синфларга
5 синфлар учун бир соатлик дарс ишланма 5 синфлар учун бир соатлик дарс ишланма 5 синфлар учун бир соатлик дарс ишланма 5 синфлар учун бир соатлик дарс ишланма 5 синфлар учун бир соатлик дарс ишланма 5 синфлар учун бир соатлик дарс ишланма
onli_kasrlar_ustida_tort_amalga_doir_.doc
Sana: «___» _____________ 201__ y. Aim.uz Mavzu: O’nli kasrlar ustida to’rt amalga doir mashqlar       Darsning maqsadi: O’quvchilarga o’nli kasrlar ustida to’rt amalga doir  mashqlar yechishni o’rgatish, mavzuga doir misollar yechib ko’rsatish. Darsning ko’rgazmali qurollari: ______________________________ Darsning borishi:  1. Tashkiliy qism – salomlashish, davomatni tekshirish, zarur ko’rgazmali qurol va  jihozlarni darsga hozirlash; 2. O’tilganlarni takrorlash va yangi mavzuni boshlashga hozirlik  – yangi mavzu bilan   bog’liq   o’tilgan   dars   mavzularini   takrorlash;   o’quvchilarning   yangi mavzuni   o’tishdan   oldin   bu   mavzuga   oid   bilim   darajalarini   aniqiash,   baholash va yangi materialni o’zlashtirishga tayyorlash; yangi dars maqsadini tushuntirish; 3. Yangi mavzuni yoritish: Amallarni bajaring (216­217): 216.   1)  1,5:68:5+5,3­3,8 ;                     3)  1,57:0,35+0,2­25,2 ; 2)  (9:4,52,2+4,6):0,9 ;                  4)   0,80,48:0,8+9,52­2,09 217.  1)   5,36+5,7:0,31,6­1,6:16;            3)   7,24,5+7,6­1,23:0,1 2)  (49,2:1,2+9)0,9­1,84 ;               4)  (0,82+ 0,36):0,5­1,031 . 218. Ikkita sonning yig’indisi 4,18 ga, ayirmasi esa 2,06 ga teng. Shu sonlarni toping. 219. Ikkita sonning yig’indisi 366,22 ga teng. Agar birinchi son 16,26 ga orttirilsa, u holda hosil bo’lgan bu son ikkinchi songa teng bo’ladi. Shu sonlarni toping. 220. O’nta sonning o’rta arifmetigi 13,66 ga teng. Bu sonlarga qanday son qo’shilsa, ularning o’rta arifmetigi 17,99 ga teng bo’ladi? 221. To’g’ri to’rtburchakning perimetri 29,8 dm, bo’yi enidan 3,1 dm uzun. Shu to’g’ri to’rtburchakning yuzini toping. Tenglamani yeching (222­223): 222. 1)   24,95x­26,05=285,825;           2)   13,064x­11,449=648,283; Aim.uz Aim.uz 3)   26,16x+24,08=89,48;              4)   6x­16,99=29639*0,01; 223. 1)   2,14­0,3x)*1,3=11,44*0,1;              3)   2,42x­0,605=4,235:1,4;         2)   (186,02­3,2x):0,01=4010;                4)   18,318:0,2=7,1x+17,04; 224.  Oralaridagi masofa 34,3 kmga eng bo’lgan ikki qishloqdan ikki yo’lovchi bir­ biriga   qarab   bir   vaqtda   yo’lga   chiqdi.   Birinchi   yo’lovchining   tezligi   5,6   km/soat, ikkinchisining   tezligi   esa   uning   0,75   qismiga   teng.   Ular   necha   soatdan   keyin uchrashadilar? 1,5 soatdan keyin ular orasidagi masofa qancha bo’ladi? 225.  Uchta   sondan   biri   36,8   ga   teng   va   u   shu   sonlar   yig’indisining   0,16   qismini, ikkinchi   son   esa   bu   yig’indining   0,35   qismini   tashkil   qiladi.   Ikkinchi   va   uchunchi sonlarni toping. 226.  Velosipedchi   butun   yo’lning   0,28   qismini   bosib   o’tdi.   Un   yana   o’tganiga qaraganda   8,8  km  ko’p  yo’l   bosib  o’tishi   kerak.  Velosipedchi   qancha  yo’lni  bosib o’tishi kerak? 227.  Sayyoh mo’ljallangan yo’lini 4,2 soatda bosib o’tdi. Bu vaqtning 2 soatini 5,23 km/soat tezlik bilan, qolgan vaqtini esa 4,6 km/soat tezlik bilan yurdi. Sayyohning o’rtacha tezligini toping. 228. To’g’ri to’rtburchakning perimetri 52,6 ga teng, eni esa bo’yidan 4,7 sm ga qisqa. Shu to’g’ri to’rtburchakning yuzini toping. 229. Zabiha bir son o’yladi. U o’ylagan sonni 13,14 ga kamaytirib, so’ngra natijani 24 marta orttirib, hosil bo’lgan ko’paytmaga 3,28 ni qo’shgan edi, 100 chiqdi.  Zabiha o’ylagan sonni toping. 230. Marjonbuloq qishlog’i markazi va Toshkent shahridan bir vaqtda bir­biriga qarab ikki avtomobil yo’lga chiqdi va 1,6 soatdan so’ng uchrashdi. Marjonbuloqdan chiqqan avtomobilning tezliki 65 km/soat, Toshkentdan chiqqan avtomobilning tezligi esa undan 7,5 km ortiq. Marjonbuloq qishlog’i markazi va Toshkent shahri orasidagi masofani toping. 231. Amallarni bajaring: 1)  2,76:0,3+900,02­2,5 ;                3)  (4,9+510,1­2,2):0,5 ; Aim.uz 2)  0,250,08:0,01­1,5 ;                    4)  (4,9­51)0,1­0,18:0,2 . Aim.uz 5. Darsga yakun yasash va baholash – darsning maqsadini yana bir bor eslatish va unga qanchalik erishilganligini o’quvchilar bilan  birgalikda aniqlash. O’quvchilarning mavzu bo’yicha savollariga javob berish, ulaming o’zlashtirganlik darajasini aniqiash, darsning asosiy lahzalarini qayd qilish. Darsda faol qatnashgan o’quvchilarni tilga olish va baholash; 6. Uyga vazifa ________________________ Aim.uz

Дарс ишланма 5 синфларга

Дарс ишланма 5 синфларга

Дарс ишланма 5 синфларга

Дарс ишланма 5 синфларга

Дарс ишланма 5 синфларга

Дарс ишланма 5 синфларга
Материалы на данной страницы взяты из открытых истончиков либо размещены пользователем в соответствии с договором-офертой сайта. Вы можете сообщить о нарушении.
24.06.2019