Календарно-тематическое планирование по кабардинскому чтению (1 класс)
Оценка 4.7

Календарно-тематическое планирование по кабардинскому чтению (1 класс)

Оценка 4.7
Образовательные программы
doc
русская литература
1 кл
05.03.2018
Календарно-тематическое планирование по  кабардинскому чтению (1 класс)
Рабочие программы, предназначенные для обучения учащихся 1- 4- х классов, разработаны и составлены с учетом Федерального государственного образовательного стандарта второго поколения для УМК «Школа России» по предметам: русский язык, литературное чтение, кабардинский язык, кабардинское чтение, математика, окружающий мир, английский язык, технология, изобразительное искусство, физкультура.Календарно-тематическое планирование по кабардинскому чтению (1 класс)
Каб.чт. 1 А класс.doc
Анэдэлъхубзэмк1э  е­1­нэ классым  гъэ еджэгъуэм и кIэм деж еджакIуэхэм ящIэн хуейхэмрэ яхузэфIэкIыпхъэхэмрэ ЯщIэн хуейхэр: 1. Адыгэ хьэрфхэр тэмэму ягъэIуфын. 2. Хьэрфхэм, ахэр зыхэт псалъэхэм, псалъэухахэм тэмэму еджэфын. 3. ЗэраIуатэ, зэрыупщIэ, хэIэтыкIа псалъэухахэм тэмэму еджэфын. 4. Тхыгъэ зэджам тепсэлъыхьыжыфын. ЯхузэфIэкIыпхъэхэр: 1. Псалъэуха   е тхыгъэ къызэджахэм теухуа егъэджакIуэм и упщIэхэм жэуап тэмэм иратыфын. 2. Къызэджа зы Iуэхугъуэ гуэрым ехьэлIа жьэрыIуатэ сурэт ящIыфын. 3. Зыри   дамыутIыпщыкIыу,   зэбламыгъэувыкIыу,   зэ   жаIам   къытрамыгъэзэжу псысэ е хъыбар кIэщI къаIуэтэжыфын. 4. Я   ныбжьым   хуэкIуэу   къуажэхьхэр,   псалъэзэблэдзхэр,   псалъэжьхэр,   усэ цIыкIухэр, псынщIэрыпсалъэхэр ящIэн. 5. Зы сурэтым е сурэт зытIущым япкъ иткIэ псалъэуха зыбжанэу зэхэт текст мыин зэхалъхьэфын. Программэм и зэхэлъык1эр Дызэрылэжьэну   программэр   базовэ   учебнэ   планымк1э   зэхэгъэуващ,   зыхуей хуэзауэ,   къызэщ1иубыдэн   хуей   псори   хэту   ухуа   хъуащ.   Анэдэлъхубзэмк1э   1­нэ классым   зэрыщылажьэ   программэр   щызэхагъэувэм   тегъэщ1ап1э   хуэхъуащ Федеральнэ къэрал стандартымрэ (ФГОСНОО) абы и региональнэ компонентымрэ щ1эныгъэ   егъэгъуэтынымк1э   1уэхущ1ап1эхэм   я   программэхэу   егъэджэныгъэмрэ щ1эныгъэмк1э   Министерствэм   къигъэлъагъуэм   ипкъ   итыр,абы   нэмыщ1 егъэджэныгъэмрэ   щIэныгъэмкIэ   КъБР­м   и   министерствэм   къищта   Налшык «Эльбрус»   тхылъ   тедзапIэм   къыщыдэкIа   адыгэбзэмрэ   къеджэныгъэмрэ   пэщIэдзэ классхэм я программэм ипкъ итыр.    Метапредметнэ зэпхыныгъэ:  ­ предмет куэдым къыхах щ1эныгъэр щызэгъэу1ун; ­ Щ1эныгъэя1эр къагъэсэбэпурэ еджэныгъэм теухуа лэжьыгъэхэр къызэгъэпэщын; ­   предметымк1э   яджым   нэмыщ1   нэгъуэщ1   1эмалхэмк1э   (псалъалъэ,   литературэ щхьэхуэхэм, нэхъыжьхэм къыжра1эжыр) хуегъэджэн. Еджак1уэхэм   я   зэф1эк1ым   хэгъэхъуэн,   я   зэхэщ1ык1ым   зегъэужьын,   я   1уэху еплъык1эр,   дуней   тетык1эр   егъэф1эк1уэн,   ц1ыхугъэ   яхэлъу   гъэсэн  (Личностные результаты, умения и качества). Мурадыр: ­еджакIуэхэм я бзэм, я гупсысэкIэм зегъэужьын; 1 ­еджакIуэхэм къагурыгъэIуэн адыгэбзэмрэ адыгэ лъэпкъымрэ гуэхыпIэ имыIэу зэрызэпхар икIи ар фIыуэ лъагъун зэрыхуейр; ­бзэм къабзэу, шэрыуэу ирипсэлъэныр Iэмал имыIэу пщIэн хуейуэ зэрыщытыр къагурыгъэIуэн;                      ­тхыгъэм гъэсэныгъэ и лъэныкъуэкIэ хэлъ гупсысэр къыхагъуэтэфу егъэсэн; ­Iэрытх лъэжьыгъэхэр, диктантхэр тэмэму ятхыфу егъэсэн; ­пычыгъуэ, псалъэ, псалъэухахэр зэхагъэкIыфын;  ­псалъэ щхьэхуэхэр къагъэсэбэпурэ псалъэуха зэхалъхьэфу егъэсэн    Къалэнхэр: Адыгэбзэр ящIэн, ирипсэлъэфын щхьэкIэ адыгэ хьэрф 59­р тэмэму ягъэIуфу, абыхэм гъэхуауэ къеджэфу япэ классым щегъэщIэн хуейщ. Адыгэ азбукэм и лъэхъэнищри: бзэм зегъэужьынри, хьэрф джынри, хьэрфхэр яджын   яуха   нэужь,   къеджэныгъэри   гъэсэныгъэм   епхауэ,   акъылым,   бзэм зегъэужьыныгъэм теухуащ. Азбукэ тхылъыр джыным сыхьэт 66 хухэхауэ щытщ. Абы щыщу  хьэрфхэр джыным – сыхьэт 57, хьэрфхэр яджа нэужь къеджэныгъэм – сыхьэт 6 хухэхащ.  Е­1­нэ  классым  къеджэныгъэм  и  программэмк1э  еджак1уэхэм  ядж   мы разделхэр: Азбукэм ипэ къит лъэхъэнэ – сыхьэт 3 Псалъэмакъыр зищ1ысыр. Ударенэ, пычыгъуэ. Макъзешэхэмрэ макъ дэк1уашэхэмрэ. Азбукэ лъэхъэнэ ­ сыхьэт 57 Хьэрфхэмрэ макъхэмрэ.  Хьэрфхэр яджа нэужь къеджэныгъэ ­ сыхьэт 6 Хъыбархэр, псысэхэр, псалъэжьхэр, псынщ1эрыпсалъэхэр, нэщэнэхэр. Учебнэ­тематическэ план Темэр Сыхьэтыр Азбукэм ипэ къит лъэхъэнэ Псалъэмакъыр   зищ1ысыр.   Ударенэ, пычыгъуэ. Макъзешэхэмрэ макъ дэк1уашэхэмрэ. Азбукэ лъэхъэнэ Хьэрфхэмрэ макъхэмрэ Хьэрфхэр яджа нэужь къеджэныгъэ Хъыбархэр,   псысэхэр,   псалъэжьхэр, псынщ1эрыпсалъэхэр, нэщэнэхэр 3 57 6 2 Программэм къызэщ1иубыдэр тэмэму гъэзэщ1а хъун папщ1э къыдогъэсэбэп: Егъэджак1уэм папщ1э: 1. ПэщIэдзэ классхэм папщIэ программэ. Еджэныгъэмрэ щIэныгъэмкIэ КъБР­м и министерствэм къищтащ. Налшык – Эльбрус, 2003. 2. Гугъуэт   Л.,   Гугъуэт   Е.,   Зэхъуэхъу   Л.   «Азбукэ»   КъБР­м   щIэныгъэ IуэхухэмкIэ и Министерствэм къищтащ. Налшык – Эльтбрус, 2013. 3. Багъ Н. Адыгэ алфавит. 4. Зэхъуэхъу Л. Орфографическэ псалъалъэ. КъБАССР­м ЦIыхубэм щIэныгъэ егъэгъуэтынымкIэ и министерствэм къищтащ. Налшык – Эльбрус, 1989. 5. Сукунов Х.Х., Сукунова И.Х. Кабардино­черкеско­русско­англо­турецкий словарь в иллюстрациях. Нальчик – Эльбрус, 1998. 6. Адыгэ   псалъалъэ.   Россием   щIэныгъэхэмкIэ   и   академием   и   Къэбэрдей­ Балъкъэр щIэныгъэ центрым гуманитарнэ къэхутэныгъэхэмкIэ и институт. Москва – Дигора, 1999. 7. Токъу   С.   АдыгэбзэмкIэ   таблицэхэр.   КъБР­м   ЩIэныгъэ   IуэхухэмкIэ   и министерствэм къищтащ. Налшык – ОО «Книга», 2010.     Еджак1уэхэм папщ1э:           1.   Гугъуэт   Л.,   Гугъуэт   Е.,   Зэхъуэхъу   Л.   «Азбукэ»   КъБР­м   щIэныгъэ IуэхухэмкIэ и Министерствэм къищтащ. Налшык – Эльтбрус, 2013.                2. Багъ Н. Адыгэ алфавит.                3. Балэ Л. Зэрылажьэ 1эрытх (I, II 1 3 Е­1­нэ классым щаджыну темэхэр зэрытегуэша щ1ык1эхэр  Класс: 1 «А» Егъэджак1уэ: Тен А.Т. Учебнэ планымк1э  сыхьэт бжыгъэр: 66, тхьэмахуэм  сыхьэтит1: Мы   программэр   зэхэгъэува   хъуащ   Федеральнэ   къэрал   егъэджэныгъэ   стандартхэм пэщ1эдзэ классхэм я хуэгъэфэща егъэджэныгъэ программэм ипкъ итк1э. Зэреджэ   пособиер:  щIэныгъэ IуэхухэмкIэ и Министерствэм къищтащ. Налшык – Эльбрус, 2013.   Гугъуэт   Л.,   Гугъуэт   Е.,   Зэхъуэхъу   Л.   «Азбукэ»   КъБР­м № Темэр Сыхьэт  бжыгъэр Щаджыну  зэманыр Щаджа  зэманыр Азбукэм и пэ къит  лъэхъэнэ (сыхь.3) Псалъэмакъ.  Псалъэмакъыр   зищ1ысым щыгъуазэ  щ1ын. Пычыгъуэ, ударенэ. Макъзешэ, макъ  дэк1уашэхэмк1э  гуры1уэгъуэ. Азбукэ лъэхъэнэ  (сыхь.57) Макъ [а], хьэрфхэу  А, а  Макъзешэ  [у],  хьэрфхэу У, у 1. 2. 3. 4. 5. 1 1 1 1 1 06.09. 11.09. 13.09. 15.09. 19.09. 4 6. 7. 8. 9. 10. 11. 12. 13. 14. 15. 16. 17. 18. 19. 20. 21. 22. Макъ [м], хьэрфхэу  М, м Макъ [э], хьэрфхэу  Э, э Макъ [н], хьэрфхэу  Н,н Макъ [р], хьэрфхэу  Р, р Макъ [ж], хьэрфхэу  Ж, ж Макъ [ш], хьэрфхэу  Ш, ш Макъ [ы], хьэрфхэу  Ы, ы Макъ [и], хьэрфхэу  И, и. Макъ [щ], хьэрфхэу  Щ, щ Макъ [з], хьэрфхэу  З, з Макъ [с], хьэрфхэу  С, с Макъ [л], хьэрфхэу  Л, л Макъ [д], хьэрфхэу  Д, д Макъ [т], хьэрфхэу  Т, т Макъ [х], хьэрфхэу  Х, х Макъ [ху], хьэрфхэу Ху, ху Макъ [б], хьэрфхэу  1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 22.09. 27.09 29.09. 04.10 06.10. 11.10 13.10 18.10 20.10. 25.10. 27.10. 15.11. 17.11. 22.11. 24.11. 29.11 01.12. 5 23. 24. 25. 26. 27. 28. 29. 30. 31. 32. 33. 34. 35. 36. Б, б Макъ [п], хьэрфхэу  П, п Макъ [о], хьэрфхэу  О, о Хьэрф е­м макъзешэ е къыщигъэлъагъуэр Макъ [хь], хьэрфхэу  Хь, хь Макъ [г], хьэрфхэу  Г, г Макъ [гу], хьэрфхэу  Гу, гу Макъ [1], хьэрфхэу  1, I Макъ [1у], хьэрфхэу 1у, Iу Макъ [к], хьэрфхэу  К, к Макъ [ку], хьэрфхэу Ку, ку. Макъ [жь], хьэрфхэу Жь, жь Макъ [в], хьэрфхэу  В, в Макъ [ф], хьэрфхэу  Ф, ф Макъ [й], хьэрфхэу  Й, й Макъ [дж], хьэрфхэу Дж, дж Макъ [дз], хьэрфхэу  Дз, дз.  1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 06.12. 08.12. 13.12. 15.12. 20.12. 22.12. 27.12. 29.12. 12.01. 17.01. 19.01. 24.01. 26.01. 31.01. 6 37. 38. 39. 40. 41. 42. 43. 44. 45. 46. 47. 48. 49. 50. 51. 52. 53. Хьэрфхэу Я, я Макъ [лъ], хьэрфхэу Лъ, лъ Макъ [къ], хьэрфхэу Къ, къ Макъ [къу],  хьэрфхэу Къу, къу Макъ [гъ], хьэрфхэу  Гъ, гъ Макъ [гъу],  хьэрфхэу Гъу, гъу Макъ [хъ], хьэрфхэу Хъ, хъ Макъ [хъу],  хьэрфхэу Хъу, хъу Макъ [к1], хьэрфхэу К1, к1 Макъ [к1у],  хьэрфхэу К1у, к1у Макъ [щ1],  хьэрфхэу Щ1, щ1 Макъ [ф1],  хьэрфхэу Ф1, ф1 Макъ [п1], хьэрфхэу П1, п1 Макъ [ц], хьэрфхэу  Ц, ц Макъ [ц1], хьэрфхэу Ц1, ц1 Макъ [т1], хьэрфхэу Т1, т1 Макъ [л1], хьэрфхэу Л1, л1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 02.02. 07.02. 09.02. 20.02 21.02. 28.02. 02.03. 07.03 09.03. 14.03. 16.03. 21.03. 04.04. 11.04. 06.04. 11.04. 13.04. 7 54. 55. 56. 57. 58. 59. 60. 61. 62. 63. 64. 65. 66. Макъ [ч], хьэрфхэу  Ч, ч Макъ [кхъ],  хьэрфхэу Кхъ, кхъ Макъ [кхъу],  хьэрфхэу Кхъу, кхъу Макъ  [йу],  хьэрфхэу Ю, ю Макъ [йо], хьэрфхэу Ё, ё Дамыгъэхэу  Ь, Ъ Макъ [э], хьэрфхэу  Э, э Хьэрфхэр яджа  нэужь  къеджэныгъэ  (сыхьэт.6) Зэманыр зэрабжыр.  Къуалэбзухэр. Гущ1эгъу         Аф1эунэ  Л.  «Жыгыу1у»  «Пц1ащхъуэ».   Адыгэш.   Ди  къафэхэр.                  Псалъэжьхэр.  Къуажэхьхэр. Узыншэу,  гуащ1аф1эу. 18.04. 20.04. 25.04. 27.04. 02.05. 04.05. 09.05. 11.05. 16.05. 18.05. 21.05. 23.05. 25.05. 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1   8 9 10

Календарно-тематическое планирование по кабардинскому чтению (1 класс)

Календарно-тематическое планирование по  кабардинскому чтению (1 класс)

Календарно-тематическое планирование по кабардинскому чтению (1 класс)

Календарно-тематическое планирование по  кабардинскому чтению (1 класс)

Календарно-тематическое планирование по кабардинскому чтению (1 класс)

Календарно-тематическое планирование по  кабардинскому чтению (1 класс)

Календарно-тематическое планирование по кабардинскому чтению (1 класс)

Календарно-тематическое планирование по  кабардинскому чтению (1 класс)

Календарно-тематическое планирование по кабардинскому чтению (1 класс)

Календарно-тематическое планирование по  кабардинскому чтению (1 класс)

Календарно-тематическое планирование по кабардинскому чтению (1 класс)

Календарно-тематическое планирование по  кабардинскому чтению (1 класс)

Календарно-тематическое планирование по кабардинскому чтению (1 класс)

Календарно-тематическое планирование по  кабардинскому чтению (1 класс)

Календарно-тематическое планирование по кабардинскому чтению (1 класс)

Календарно-тематическое планирование по  кабардинскому чтению (1 класс)

Календарно-тематическое планирование по кабардинскому чтению (1 класс)

Календарно-тематическое планирование по  кабардинскому чтению (1 класс)

Календарно-тематическое планирование по кабардинскому чтению (1 класс)

Календарно-тематическое планирование по  кабардинскому чтению (1 класс)
Материалы на данной страницы взяты из открытых истончиков либо размещены пользователем в соответствии с договором-офертой сайта. Вы можете сообщить о нарушении.
05.03.2018