______________________________
Комплексная контрольная работа. Вариант 1.
1) Послушай текст и нарисуй стрелки, показывая, где находятся предметы одежды.
2) Прочитай и соедини.
1. black |
A – красный |
3) Заполни пропуски словами can, can’t.
1. A
bird ………. sing.
2. A fish ………. climb.
3. A frog ………. jump.
4. A horse ………. fly.
5. A dog ………. swim.
4) Соедини.
1. She |
A – он, она, оно (неодушевленные) |
5) Прочитай и выбери.
1.
They have got /
has got new toys.
2. I have got /
has got big ears.
3. Bob have got
/ has got brown eyes.
4. Hehave got / has
got a red coat.
6) Заполни пропуски словами am, is, are.
1.
She ……. a good friend.
2. I ……. seven.
3. My name ……. Mary.
4. You ……. a nice girl.
5. His name ……. Robin.
7) Поставь слова в правильном порядке, чтобы получились предложения.
Запиши полученные предложения.
1.
can, She, swing.
………………………………………………………………………………
2. like, don’t, They, sandwiches.
………………………………………………………………………………
3. name, is, My, John.
………………………………………………………………………………
5. got, I’ve, eyes, green.
………………………………………………………………………………
6. dog, My, brown, is.
………………………………………………………………………………
8) Вставь пропущенные слова в текст. Картинки-подсказки помогут тебе.
Hello!
My name is Alex. I’m …………..….. (8).
I like ………………. . But I don’t like ………..…………
.
I can ……………….. . But I can’t ………………….
.
My favourite toy is my ……………………………… .
What is the weather like? It’s …………………. .
She’s …………………. a red T-shirt .
Can you …………………. the tree Larry? No, I can’t .
9) Ответь на вопросы о себе:
What
is your name? — _________________________________________
How old are you? — ___________________________________________
Can you fly? — _______________________________________________
Do you like ice-cream? — _______________________________________
Have you got two eyes? — _______________________________________
What’s your favourite toy? — _____________________________________
___________________________________
Комплексная контрольная работа. Вариант 2.
2) Послушай текст и нарисуй стрелки, показывая, где находятся предметы одежды.
2) Прочитай и соедини.
1. black |
A – желтый |
3) Заполни пропуски словами can, can’t.
1. A
bird ………. run.
2. A fish ………..swim.
3. A frog ………. sing.
4. A horse ………. jump.
5. A mouse………. fly.
4) Соедини.
1. She |
A – он, она, оно (неодушевленные) |
5) Прочитай и выбери.
1.
The people have
got / has got new houses.
2. I have got /
has got a small mouse.
3. Lulu have got
/ has got grey eyes.
4. She have got / has
got a brown jacket.
6) Заполни пропуски словами am, is, are.
1.
We ……. students.
2. I ……. eight.
3. My name ……. Kate.
4. You ……. a nice boy.
5. Their names …….
Philip and David.
7) Поставь слова в правильном порядке, чтобы получились
предложения.
Запиши полученные предложения.
1.
can, She, jump.
………………………………………………………………………………
2. like, don’t, We, pizza.
………………………………………………………………………………
3. name, is, My, Victoria.
………………………………………………………………………………
5. got, She’s, eyes, grey.
………………………………………………………………………………
6. ball, My, orange, is.
………………………………………………………………………………
8) Вставь пропущенные слова в текст. Картинки-подсказки помогут тебе.
Hello!
My name is Sandra. I’m …………..….. (8).
I like ………………. . But I don’t like ………..…………
.
I can ……………….. . But I can’t ………………….
.
My favourite toy is a ……………………………… .
What is the weather like? it’s …………………. .
She’s wearing a blue ……………… .
Can you …………, Lulu? Yes, I can. .
9) Ответь на вопросы о себе:
What
is your name? — __________________________________________
How old are you? — _____________________________________________
Can you swim? — _______________________________________________
Do you like cake? — ____________________________________________
Have you got two eyes? — _______________________________________
What’s your favourite toy? — _____________________________________
_____________________________________
Комплексная контрольная работа. Вариант 3.
3) Послушай текст и нарисуй стрелки, показывая, где находятся предметы одежды.
2) Прочитай и соедини.
1. black |
A – желтый |
3) Заполни пропуски словами can, can’t.
1. An
elephant ………. run.
2. A dolphin ………..swim.
3. A cat ………. sing.
4. A chimp ………. fly.
5. A horse………. jump.
4) Соедини.
1. She |
A – он, она, оно (неодушевленные) |
5) Прочитай и выбери.
1.
The children have
got / has got new teddy bears.
2. I have got /
has got small ears.
3. Chuckles have
got / has got a nice toy box.
4. She have got / has
got a pink coat.
6) Заполни пропуски словами am, is, are.
1.
He ……. my brother.
2. I ……. nine.
3. My name ……. Brian.
4. You ……. clever children.
5. Our names ………. Maria and Alexander.
7) Поставь слова в правильном порядке, чтобы получились предложения.
Запиши полученные предложения.
1. can,
I, climb.
………………………………………………………………………………
2. like, don’t, We, milk.
………………………………………………………………………………
3. name, is, My, Elizabeth.
………………………………………………………………………………
5. got, She’s, eyes, grey.
………………………………………………………………………………
6. a teddy bear, My, toy, is, favourite.
………………………………………………………………………………
8) Вставь пропущенные слова в текст. Картинки-подсказки помогут тебе.
Hello!
My name is Sandra. I’m …………..….. (8).
I like ………………. . But I don’t like ………..…………
.
I can ……………….. . But I can’t ………………….
.
My favourite toy is a ……………………………… .
What is the weather like? It’s …………………. .
She’s wearing brown …………. .
Can you …………, Nanny? Yes, I can. .
9) Ответь на вопросы о себе:
What
is your name? — _________________________________________
How old are you? — ___________________________________________
Can you sing? — _______________________________________________
Do you like cake? — _______________________________________
Have you got two eyes? — _______________________________________
What’s your favourite toy? — _____________________________________
______________________________________
Комплексная контрольная работа. 4 вариант.
4) Послушай текст и нарисуй стрелки, показывая, где находятся предметы одежды.
2) Прочитай и соедини.
1. green |
A – красный |
3) Заполни пропуски словами can, can’t.
1. An
elephant ………. sing.
2. A chimp ………. climb.
3. A rabbit ………. jump.
4. A bird ………. fly.
5. A cat ………. swim.
4) Соедини.
1. I |
A – он |
5) Прочитай и выбери.
1.
She have got /
has got fair hair.
2. We have got /
has got a white cat.
3. My grandmother and grandfather have got / has got blue eyes.
4. Ann have got / has
got a yellow jacket.
6) Заполни пропуски словами am, is, are.
1.
She ……. at the circus.
2. I ……. five.
3. His name ……. Tom.
4.We …… happy.
5. It ……. a chair .
7) Поставь слова в правильном порядке, чтобы получились
предложения.
Запиши полученные предложения.
1. is, in, He, kitchen, the.
2. can, chimp, A, dance.
3. dark, Grandma, has, hair, got.
4. eight, She, is.
5. on, It, the, is, table.
8) Вставь пропущенные слова в текст. Картинки-подсказки помогут тебе.
Hello! My
name is Ann. I’m …………..….. (7).
I like ………………. . But I don’t like ………..………… .
I
can ……………….. .
But I can’t ………………….
.
My favourite toy is my ……………………………… .
What is the weather like? it’s …………………. .
She’s wearing pink ………..
.
Can
you ………… like a frog, Peter? Yes, I can. .
9) Ответь на вопросы о себе:
What
is your name? — _________________________________________
How old are you? — ___________________________________________
Can you jump? — _______________________________________________
Do you like pizza? — _______________________________________
Have you got two ears? — _______________________________________
What’s your favourite toy? — _____________________________________
Материалы на данной страницы взяты из открытых источников либо размещены пользователем в соответствии с договором-офертой сайта. Вы можете сообщить о нарушении.